Witte rijbroek die niet doorzichtig is gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vhagar

Witte rijbroek die niet doorzichtig is gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 07:25

Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een witte rijbroek die HELEMAAL NIET doorzichtig is.

Op wedstrijd ben ik als de dood voor een regenbuitje.. :=
En als ik zie van wat voor dunne stofjes ze meestal zijn ben ik blij dat ik (nog) geen cellulitis heb :wow:

Dit geld trouwens ook voor wedstrijd blousjes waar je ALTIJD je bh onder kan zien zitten. Ik doe er tegenwoordig maar twee witte tanktops onder aan...

marianbv

Re: Witte rijbroek die niet doorzichtig is gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 07:28

Je kan ook gewoon zo een doen en dan een rode beha en onderbroek aandoen dij zie je namelijk niet zitten,
Ik draag altijd een rode onderbroek als ik een witte broek aan heb.denk dat dat goedkoper is dan een nieuwe rijbroek kopen hahaha

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:12

ik heb dr eentje van mountainhorse met leren zit, schijnt niet door. broeken zonder leren zit schijnen sowieso meer door. en voor de blouse, misschien een wedstrijdshirt? :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:13

Eurostar, is dikke stof en kun je ook niet doorheen kijken na een bui.

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:38

Je kan een witte rijbroek van Mondoni proberen.. deze die ik nu heb schijnt totaal niet door. :)

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:03

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 13:58

Bedankt voor de tips, de mondoni en eurostar ga ik passen

marianbv schreef:
Je kan ook gewoon zo een doen en dan een rode beha en onderbroek aandoen dij zie je namelijk niet zitten,
Ik draag altijd een rode onderbroek als ik een witte broek aan heb.denk dat dat goedkoper is dan een nieuwe rijbroek kopen hahaha

Rood?? ik snap niet hoe je dat niet zou kunnen zien..? Ik heb even geen rode hb om het uit te proberen. Maar werkt dat een beetje hetzelfde als huidskleurige ofzo?

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 14:00

Dniekje schreef:
ik heb dr eentje van mountainhorse met leren zit, schijnt niet door. broeken zonder leren zit schijnen sowieso meer door. en voor de blouse, misschien een wedstrijdshirt? :)

ja ik bedoel ook eigenlijk een wedstrijdshirt. Ik heb nu een van kingsland. wat een drama..

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:01

Je kan ook een legging onder je broek aandoen :)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:02

Laura_Zodine schreef:
Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een witte rijbroek die HELEMAAL NIET doorzichtig is.

En als ik zie van wat voor dunne stofjes ze meestal zijn ben ik blij dat ik (nog) geen cellulitis heb :wow:

Dit geld trouwens ook voor wedstrijd blousjes waar je ALTIJD je bh onder kan zien zitten. Ik doe er tegenwoordig maar twee witte tanktops onder aan...

Wat is er nou raar aan het kunnen zien van een bh onder je blouse? Of het kunnen zien van een beetje sinaasappelhuid?

Tuurlijk heb je liever kleding waarbij in omstandigheden niet je hele ondergoed zichtbaar wordt... maar gezien je reactie denk ik dat je er wel wat in mag ontspannen. ALLE amazones dragen namelijk bh's bij het rijden van paarden en iedereen heeft een onderbroek aan (hoop ik dan maar). Als dat per ongeluk dan wel even te zien is... is dat toch prima?
"als de dood voor een regenbuitje zijn" vind ik wel erg ver strekken hoor.

Ik heb even in je profiel gekeken en je bent 21. Je zou dus in deze best al iets volwassener mogen zijn. Misschien is er iets meer aan de hand dan de angst om je bh door de kleding te kunnen zien ;)
Laatst bijgewerkt door Dees op 15-12-12 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:04

Rood schijn je echt niet te zien onder wit. Het klinkt heel raar, maar ik heb het gehoord van een man die overhemden verkocht. Meestal hebben mannen daar een wit shirt onder. Dat zie je altijd. Maar rood...dat schijnt DE kleur te zijn! ;) Ik moet het trouwens ook nog steeds uitproberen, hoor

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:06

Dees schreef:
Laura_Zodine schreef:

Wat is er nou raar aan het kunnen zien van een bh onder je blouse? Of het kunnen zien van een beetje sinaasappelhuid?

Tuurlijk heb je liever kleding waarbij in omstandigheden niet je hele ondergoed zichtbaar wordt... maar gezien je reactie denk ik dat je er wel wat in mag ontspannen. ALLE amazones dragen namelijk bh's bij het rijden van paarden en iedereen heeft een onderbroek aan (hoop ik dan maar). Als dat per ongeluk dan wel even te zien is... is dat toch prima?
"als de dood voor een regenbuitje zijn" vind ik wel erg ver strekken hoor.

Ik heb even in je profiel gekeken en je bent 21. Je zou dus in deze best al iets volwassener mogen zijn. Misschien is er iets meer aan de hand dan de angst om je bh door de kleding te kunnen zien ;)

Persoonlijk vind ik het niet gepast om je ondergoed te zien. Bovendien is niet iedereen zo zeker van z'n lichaam en vinden sommigen het erg fijn om bepaalde delen van je lichaam persoonlijk te houden. Ik ben het wel met je eens dat de openingspost een beetje overdreven is, maar ik begrijp het wel. Sommigen vinden dat gewoon echt niet prettig. En anderen (waaronder ik) doen er niet zo moeilijk over. Ik heb wel jouw gedachtegang, maar ik vind ook dat je er rekening mee moet houden dat niet iedereen zo is.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:10

Nou, "2 tanktops onder je blouse aantrekken omdat je bh anders te zien is"....
Dat gaat wel erg ver hoor.

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 14:23

Het was ook wel overdreven, maar ik hou van overdrijven :o
En ik ben verder niet heel onzeker ofzo, loop gerust in een bikini rond, maar dat is anders dan ondergoed.
Ik voel me daar best ongemakkelijk bij, gerichte blikken enzo..
En als ze dan maar iets moois zouden kijken ok, maar ik vind het echt niet staan.
Dat is het voornaamste punt, ik vind t gewoon niet mooi.

Toch maar is een rode hb aanschaffen dan maar :D

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:26

brownhorse schreef:

:j

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:27

de harrys horse broek! zelfs na mega stort bij, zag je niks.
Maar dat is wel met kunstleren zit, en als je hele lange benen hebt is ie wat kort, maar dat zie je niet met laarzen aan.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:29

Rode onderbroek/bh aan en je ziet niets! Heb er zelfs meerdere regenbuien mee overleefd :P

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:32

brownhorse schreef:

Dat doe ik ook altijd inderdaad. Heb zo'n soort lange fietsbroek (van dat gladde spul), trek ik altijd aan onder m'n witte rijbroek.
Merk je niks van want het is heel dun, maar zorgt er toch voor dat er niks doorschijnt.

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 14:36

welke kleur leggings doen jullie er dan onder aan?

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:35

Ik heb een zwarte. Valt verder toch niet op, omdat mijn 'legging' even lang is als mijn rijbroek.

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:44

Ik heb als het slecht weer is ook altijd een legging onder mijn witte rijbroek aan,
ik heb dan een gewone witte aan met daaroverheen een doorzichtige panty! werkt super!
En houd met losrijden vaak een trainingsbroek er overheen aan. scheelt ook al een hoop.

Dat probleem met de blouse heb ik ook, doe meestal maar een nette witte bh aan, en kijk dan maar een keer extra rond naar amazones die het zelfde probleem hebben en waar ook een bh door schijnt.
Ik doe vaak, hoe warm het ook is, toch even m'n jasje aan tijdens de proef.