Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Patoucha schreef:Je wordt zo moe van die mensen die alles ok vinden en later het paard toch niet meer zo lief vinden of iets dergelijks. Lijkt mij ook dat verkoper hier heel duidelijk is geweest, helaas uit ervaring weet ik dat het ook anders kan lopen ondanks dat je alles zwart op wit heb.
Het zou fijn zijn, als mensen paarden kopen, er ook echt de zorg en verantwoording voor zouden nemen en niet als het even tegen zit het dier gelijk weer een schop onder z'n kont te geven.
williejanne schreef:We hadden wel een goede indruk van ze, zelfs nog toen we langs kwamen om vragen te beantwoorden en nog 1 ding in het contract te veranden waren we nog steeds tevreden. Ik mocht haar nog even rijden en toen waren ze nog dol enthousiast. Een dag erna willen ze haar opeens terug geven. Hier ging ze toen niet in mee, want ze had haar toen juist gekocht met die scheur en vertelde nog eens dat haar dochter helemaal verliefd en blij met haar was en haar dus niet wilde terug geven.
Maar de verkoopster vind het wel verschrikkelijk dat ze haar paard nu niet meer kan bezoeken.
bigone schreef:williejanne schreef:We hadden wel een goede indruk van ze, zelfs nog toen we langs kwamen om vragen te beantwoorden en nog 1 ding in het contract te veranden waren we nog steeds tevreden. Ik mocht haar nog even rijden en toen waren ze nog dol enthousiast. Een dag erna willen ze haar opeens terug geven. Hier ging ze toen niet in mee, want ze had haar toen juist gekocht met die scheur en vertelde nog eens dat haar dochter helemaal verliefd en blij met haar was en haar dus niet wilde terug geven.
Maar de verkoopster vind het wel verschrikkelijk dat ze haar paard nu niet meer kan bezoeken.
Ik snap ergens niet dat jij haar nog gereden hebt terwijl er toen dus al een scheur tot bovenaan toe aanwezig was, ook niet slim.