Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geerke schreef:clickeren als hij je aanvalt?
Help dat?
Ik doe dat toch anders hoorTenminste als mijn shet hengst dat zou doen,hij heeft dat in heel zijn leven nog niet gedaan en hij is 12.
musiqolog schreef:Ja, hoe zit dat? Ik hoor tegenstrijdige verhalen over shetlanders. De één vindt ze ontzettend lief en de ander heeft verhalen over bokken, steigeren, trappen, bijten...
Ik liep begin dit jaar door een parkje waar ze - heel natuurverantwoord - vier shetlanders laten grazen. Ik bleef er even bij stilstaan om ze te bekijken (en kort aan te halen), en dat accepteerden ze... even. Op den duur vonden ze het genoeg en gingen ze tegen mijn been schoppen. Niet echt hard, maar wel zo van: "En nou oprotten." Wat moet je daar nou mee? Doe ik wat verkeerd?
musiqolog schreef:Ja, hoe zit dat? Ik hoor tegenstrijdige verhalen over shetlanders. De één vindt ze ontzettend lief en de ander heeft verhalen over bokken, steigeren, trappen, bijten...
Ik liep begin dit jaar door een parkje waar ze - heel natuurverantwoord - vier shetlanders laten grazen. Ik bleef er even bij stilstaan om ze te bekijken (en kort aan te halen), en dat accepteerden ze... even. Op den duur vonden ze het genoeg en gingen ze tegen mijn been schoppen. Niet echt hard, maar wel zo van: "En nou oprotten." Wat moet je daar nou mee? Doe ik wat verkeerd?
musiqolog schreef:Bizzybijtje schreef:En ja musiqolog, zo zou ieder ras reageren als je als roofdier de kudde binnenloopt.
Zal best, maar waarom pas na een halve minuut? En het is niet alsof er niet de hele dag al mensen pas langs ze lopen. Die beesten staan midden op het pad!
Amaris schreef:musiqolog schreef:Ja, hoe zit dat? Ik hoor tegenstrijdige verhalen over shetlanders. De één vindt ze ontzettend lief en de ander heeft verhalen over bokken, steigeren, trappen, bijten...
Dat is toch zo bij alle dieren. De een loopt er mee weg, en de ander vindt het niets.
Kunt beter een eigen topic aanmaken, dan kan TS het over haar shet blijven hebben in haar topic.
TS: ik snap ook niet waarom mei een betere periode is voor castratie. Je kunt dan al hele warme dagen hebben met het bijbehorden ongedierte. Daarbij is mei nog ver weg! Om al die tijd met zo'n macho hengst te zitten.... misschien toch eens een andere da bellen?