rijverenigingen die niet/ erg laat reageren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xTweetyx

rijverenigingen die niet/ erg laat reageren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 10:29

het is me al een tijdje opgevallen.
dat als ik een rijvereniging mail dat ik of heel laat reactie krijg. maar heb ook al 3 keer geen reactie heb gehad.

ook heb ik al 2 keer gehad dat ik totaal geen reactie heb gekregen en dus een andere wedstrijd inschrijf, en 2 weken later een brief thuis krijg dat ik niet gestart heb op de desbetreffende wedstrijd...

wat vinden jullie daar nou van ?

Ylvy

Re: rijverenigingen die niet/ erg laat reageren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:30

heb je geprobeerd te bellen?
vaak lukt het dan wel,
manege's kijken soms gewoon niet op hun e-mail,
of te laat.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:31

Waarom wil je die reactie dan?? Ik krijg nooit reactie, inschrijfformulier op tijd mailen en dan is het toch klaar? :)

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 10:34

ik mail vaak naar verschillende rijverenigingen of ik mee kan rijden,
ik heb altijd van de verenigingen een reactie gekregen als ik mee kan rijden, ookal is het alleen maar : oke je kunt meerijden

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:35

Dat lijkt me erg veel werk voor de verenigingen. Hier is het inschrijven en klaar, en ben je te laat dan zie je vanzelf dat je op de wachtlijst staat maar dat is meestal niet het geval

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:40

Ik schrijf me ook altijd in en geen bericht dan is het goed.
Als jij dus wel een reactie wou zillen dan moet je dat nadrukkelijk vragen want het lijkt me niet standaard dat je dit wel krijgt.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:01

Dat was eerst met oude startcoupons toch ook nooit? Sommige verengingen sturen wel dat ze je inschrijving hebben ontvangen maar veel ook niet. Kijk als je dan toch niet op de startlijst staat heb je in principe nog je verzonden mail als bewijs dat je je wel degelijk heb ingeschreven op een bepaalde datum.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:06

Bij onze vereniging krijg ik meestal binnen een paar uur bevestiging van inschrijving. Op andere meestal niet en het lijkt me ook erg veel werk als je een groot concours organiseert iedereen een bevestiging te sturen. Meestal staat er wel op startlijsten.nl of er nog plaats is.

Patty83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:09

Wij sturen als vereniging altijd een (standaard) bevestigingsmail terug, zodat je inderdaad weet dat je inschrijving is aangekomen.
Wat betreft laat reageren, als een wedstrijd nog een aantal weken weg is gebeurt het inderdaad wel dat je pas na een week dat bevestigingsmailtje krijgt. Ik heb echt geen tijd om continue naar die mail te kijken en te beantwoorden, dus dat blijft dan liggen tot het weekend. (en in die week heb ik dan soms ook al 3 reminders ervan ontvangen :roll: )

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 11:10

ik stuur mijn inschrijfformulier en dan zet ik in de mail zelf : kan ik me nog inschrijven.
en voorheen had ik altijd een reactie terug gehad,

maar bij die wedstrijd een tijdje terug kreeg ik dus geen reactie, had ik een extra mailtje gestuurd, nog geen reactie.
ja dan schrijf ik iets anders in, en dan wel een brief thuis krijgen om te betalen?

voorheen heb ik altijd een reactie terug gekregen dat ik mee kon rijden, of dat de wedstrijd al vol is(dit word niet altijd aangegeven)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:12

Ben je altijd zo laat met inschrijven dan? Als je een week van tevoren inschrijft, snap ik het wel dat je graag een reactie wil.
Maar als je gewoon voor de sluitingsdatum inschrijft, vind ik het helemaal niet raar dat je geen reactie krijgt, eerder gewoon.
Geen bericht is goed bericht, ze laten het je wel weten als je niet mee kunt doen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:15

Nou het inschrijf formulier mailen dat ìs inschrijven, wat hier boven ook al ergens wordt gezegd, met de coupons opsturen kreeg je ook geen bevestiging ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:32

Ik stuur altijd een bevestiging terug als iemand bij ons inschrijft.

En als we zelf ergens inschrijven krijgen we eigenlijk ook altijd een bevestiging terug.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:37

Bij afmelden stuur ik een mail en vraag altijd om een bevestiging.

Bij inschrijven stuur ik het formulier gewoon op.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:43

Ik vind een bevestiging ook altijd wel fijn.
Weet ik teminste zeker dat hij goed is aangekomen :j

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:46

Wat ik wel vervelend vind is als je je afmeld en dan geen bevestiging krijgen dat ze je van de lijst af hebben gehaald. Dan vind ik het wel fijn om te weten dat ze je mail hebben gelezen vooral als je je net voor sluitingsdatum afmeld

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:50

Nou ik heb al een paar keer gehad dat mijn mail niet was aangekomen. Ging ik er ook vanuit dat ik op tijd was met aanmelden en dan keek ik op de startlijst en stond ik er dus mooi niet op. Vaak was de wedstrijd dan ook al vol en kon ik dus niet meer mee doen.
Daarom vraag ik nu ook altijd om een bevestiging.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:15

Ik stuur altijd gewoon het inschrijfformulier op, als ik geen reactie krijg is het goed. Meestal krijg je reactie als je op de wachtlijst geplaatst wordt of de wedstrijd gewoon vol is. Als je toch die reactie met bevestiging wilt hebben moet je het expliciet in je mail zetten.
Het is voor de meeste wedstrijdsecretariaten ook maar vrijwilligerswerk die niet hele dagen achter de mail zitten, en vaak is het toch een flinke taak om iedereen te moeten beantwoorden. Dat lijkt me ook niet de insteek?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:31

Ook wij sturen altijd een reactie of je op de startlijst of evt reservelijst staat. Wel zo duidelijk voor iedereen en aangezien het een vrij standaard antwoord is (dank voor je inschrijving, je staat op de ....lijst oid) is het ook maar een kleine moeite. Zelf ben ik eigenlijk ook altijd wel gewend aan een bevestiging van inschrijving.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:35

WenK schreef:
Ook wij sturen altijd een reactie of je op de startlijst of evt reservelijst staat. Wel zo duidelijk voor iedereen en aangezien het een vrij standaard antwoord is (dank voor je inschrijving, je staat op de ....lijst oid) is het ook maar een kleine moeite. Zelf ben ik eigenlijk ook altijd wel gewend aan een bevestiging van inschrijving.

Vnd ik altijd erg fijn dat je dit doet, geeft extra zekerheid waar je aan toe bent :j

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:06

Ik verwacht eigenlijk ook altijd wel een reactie. Had laatst ook bij een vereniging dat ik een week van tevoren in schreef, en geen reactie terug kreeg. En daarna een mail gestuurd dat ik mij weer wilde uitschrijven omdat ik verhinderd was. En toen keek ik later op de startlijst en stond mijn naam er wel bij. Maar gelukkig is dat verder goed opgelost, had toen maar even een sms'je gestuurd.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:44

ik stuur ook altijd het inschrijfformulier gewoon op. 9 van de 10 keer krijg ik hier wel een reactie op, en als ik die niet krijg kijk ik gewoon op de startlijst of ik er bij op sta. Nooit problemen mee gehad. en natuurlijk op tijd inschrijven.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:36

Ik vind het ook vrij raar dat er niet gereageerd hoeft te worden vanuit de rijvereniging en ook een flinke discussie aan over gehouden. Maar de rijverenigingen zijn niet verplicht tot het sturen van een bevestiging echter wel tot het op tijd plaatsen van een startlijst. Dus zelf goed bijhouden voor welke wedstrijd je hebt ingeschreven en startlijsten in de gaten houden.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:56

Ik vraag ook altijd om bevestiging, gewoon omdat ik zeker wil zijn dat mijn inschrijving is aangekomen. Laat reageren gebeurt best wel eens, maar eigenlijk heb ik nog altijd reactie gehad. Misschien zul je toch specifieker om een reactie moeten vragen?