QHP Modena rijlaars, goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

QHP Modena rijlaars, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 20:20

Hoi :wave:

Ik heb vandaag de QHP Modena's besteld bij Epplejeck. De zwarte met lak en Swarovski. Nou vroeg ik me af of hier bokkers zijn die er goede of slechte ervaringen mee hebben? Ikzelf heb best wat dunnere benen en ik geloof dat dit merk daar goed in is, en ik heb dan ook de Kinderrijlaars maat 39. Ik heb ze voor Vrijdag en Zaterdag nodig, en het was volgens Epplejeck gewoon op voorraad dus ik denk dat ik ze dan wel heb. Bij de vorige bestellingen had ik ook op zondag besteld en op Dinsdag gekregen.

Ik heb voor deze de Mondoni Fields gehad, daar heb ik twee jaar mee gedaan. Dus ik hoop dat dit met dezen ook gaat lukken. Ik rijd meestal zo'n vier tot zes keer per week. En ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen. Moet je het lak gedeelte ook invetten?

Doei! :evaw:

_Apple_

Re: QHP Modena rijlaars, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 08:44

Niemand ervaring?

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:10

Ik heb geen ervaring met de QHP modena's maar wel met de jildou. en ik vind ze erg fijn. zelf heb ik ook dunnen benen en ze passen bij mij perfect ik reed er eerst erg veel mee (nu wat minder) maar ze zien er nog super uit! :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:45

Je bedoelt de Madonna neem ik aan?
Zijn inderdaad goeie laarzen voor smalle benen, alleen merk ik dat sommige klanten er niet helemaal goed inzitten bij de enkel. Als je wat zwaardere enkels hebt wordt het soms moeilijk.
Verder wel een leuke laars! Het lakleer moet je niet invetten, daar kan je gewoon een vochtig doekje overheen doen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:01

Ik heb ze! En ik vind ze super! Heb er eigenlijk totaal geen klachten over.
Rijden heerlijk en blijven lang mooi als je ze goed onderhoud en er geen paard op laat staan haha ^^

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 19:13

Bij Epplejeck staan ze op de site vermeld als Modena, maar ik heb inderdaad ook de Madonna naam voorbij zien komen, dus laten we het daar op houden!

Heel grappig, belt mijn vriendin me gisteren op: 'Ik het vet mooie rijlaarzen besteld!' ik : 'Ja, ik ook! Bij Epplejeck.' zij weer : 'Ik heb die met lak en Swarovski steentjes! Echt zo mooi! Welke heb jij dan?' ik : 'Lol we hebben dezelfde besteld!' zij : 'Oh echt!? Haha leuk kijken wie het langste volhoudt!'

Maar de Swarovski steentjes, gaan die er niet gauw af? En die kan je met een nagelborsteltje zeker wel schoonhouden?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:37

Nee die steentjes zitte zo goed bevestigd, denk dat je echt heel wat moet doen voordat je die eraf krijg. Heb al een keer klem gezeten tussen t paard en de muur terwijl ik erop zat, maar niets te zien aan de laars. En een botsing met een boom. Het enige wat ik dus met 1 laars heb is een soort deuk bij m'n neus omdat mevrouw erop ging staan.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:02

De steentjes zitten erop gestikt én geplakt dus ze zitten best goed vast, dat houdt wel even! :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 20:37

Dan zal dat wel goed zijn :)

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:45

ik ben benieuwd hoe ze bevallen, nu je ze al even hebt.
hoe valt de voetmaat groter of kleiner?
zit er aan te denken om ze ook te kopen, maar twijfel tussen 40 en 41. het wisselt bij mij nog wel eens

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:50

Mijn dochter heeft ze ook. kindermaat 35. Voetmaat valt naar mijn mening normaal, maar ze zijn wel erg smal! (de schacht dan). Wij gebruiken ze alleen voor wedstrijden dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen... ze heeft ze pas een kleine 3 mnd en ongeveer voor 10 wedstrijden gedragen...uiteraard nog prachtig!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:52

Ze vallen inderdaad vrij normaal, heb voor laarzen altijd maat 37 en bij deze dus ook.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:40

oke dan ga ik er nog even goed over nadenken wil ze ook voor wedstrijden en soms misschien een keertje les rijden maar verder gewoon echt voor netjes.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 17:36

Ik heb ze en ben erbheel tevreden over. Inderdaad wel smal.