Ik ben opzoek naar Ewalana Dessa. Ewalana heb ik zelf gefokt en ik was superblij met haar. Helaas bleek ze na een aantal dagen een hartruis te hebben en weer enige tijd later bleek haar moeder een erfelijk gebrek te hebben wat Ewalana ook heeft, losse knieën.
Omdat ik graag verder wilde met de fokkerij en inmiddels al 3 ponys had die er niet meer geschikt voor waren heb ik de moeilijke keuze genomen om een goed huisje voor haar te zoeken.
Deze dacht ik in Mei 2012 gevonden te hebben bij een meid uit Utrecht maar helaas is Ewalana (daar heette ze Marlie) samen met een paard genaamd Nesquick weggegeven/verkocht en vanaf daar weet ik niet waar ze is.
Ik zou erg graag willen weten waar Ewalana/Marlie nu staat en haar evt. terug kopen. Dit om haar de eventuele handel te besparen. Ze heeft immers een mooi kleurtje en papier en aan de buitenkant zie je niet dat er wat mee is.
Ewalana is geboren op 24 mei 2011. Haar moeder is Tanja van de Wellsedam en haar vader is Zegmar van de Zandkamp. In 2011 en 2012 heeft ze geen premie behaald, dit staat ook op haar geel veulenboek papier.

Ewalana als veulen

De laatste foto die ik van Ewalana heb, gemaakt in april 2012.