Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Ik begrijp jullie reacties, maar bij ons op stal voert iedereen zelf en wanneer het iedereen zelf uitkomt. Geen enkel probleem.....
Tinky12 schreef:[***] schreef:Ik begrijp jullie reacties, maar bij ons op stal voert iedereen zelf en wanneer het iedereen zelf uitkomt. Geen enkel probleem.....
Op deze stal is het blijkbaar wel een probleem...dan is de oplossing simpel.Toch vind ik het persoonlijk geen goed stalbeleid als iedereen voert wanneer het hem uitkomt,helemaal niet als de paarden in boxen staan vlak naast elkaar.
Ik denk juist dat allemaal tegelijk voeren voernijd in de hand werkt. [***] schreef:Ik begrijp jullie reacties, maar bij ons op stal voert iedereen zelf en wanneer het iedereen zelf uitkomt. Geen enkel probleem.....
[***] schreef:martine0503 schreef:mits beiden akkoord mee zijn, overleggen of jouw merrie ook een heel klein beetje kan krijgen. Niet ideaal, dat snap ik. Toch liever dit dan een geblesseerd paard evt.
Helemaal mee eens. Beter voorkomen dan genezen.
Cryssie schreef:Even om misstanden uit de lucht te helpen. Het gaar NIET om de dagelijkse voer alleen om de extra voer, dat word door verschillende mensen op eigen tijden gedaan. Ik doe het bijv ook.
Ik zal het is vragen aan de eigenaar van de buurvrouw.