Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sheran schreef:Wat zijn je kuitmaten?
Ik heb zelf mijn voeten in een maatje te klein gepropt - als je rijdt merk je daar niet zoveel van. Maar de beste oplossing is gewoon het kopen van mooie jodhpurs en chaps.
Mijn voetmaat is overigens 40 en mijn kuit is 33, en ik heb laarzen met voet 39 en kuit 36, staat nog best goed.

Washinton schreef:Hier hetzelfde probleem. Ik heb echter heel veel geluk gehad. Op het moment toen ik ben gaan passen lag er nog een op maat gemaakte petrie's precies in mijn maat. Iemand had ze op maat laten maken maar was ze nooit komen ophalen. Ik mocht die toen voor de normale prijs meenemen![]()
*maar niet vervelend bedoelt maar je bent nog maar 14, groeien je voeten niet nog?

blue_sky schreef:Ik heb nog een paar maat 39 in de aanbieding met 28 kuit. Lipica met zwart lak jachtkap. Maar ruim een half jaar gedragen door mijn dochter toen was ze eruit gegroeid. Heb toen weer Lipica's laten maken dat is voor haar de enige optie. Je hebt ze vanaf 215 euro dacht ik. Pas als je 400 euro of meer te besteden hebt kan je in de winkel terecht voor bijvoorbeeld Parlanti's met een hele smalle kuit. Maar dat is zonde als je nog maar 14 bent. De kans dat je er uit groeit is erg groot.
Citaat:Wat zijn je kuitmaten?
Ik heb zelf mijn voeten in een maatje te klein gepropt - als je rijdt merk je daar niet zoveel van. Maar de beste oplossing is gewoon het kopen van mooie jodhpurs en chaps.
Mijn voetmaat is overigens 40 en mijn kuit is 33, en ik heb laarzen met voet 39 en kuit 36, staat nog best goed.