cap testen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

butengeweun

cap testen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 21:24

Misschien een vreemde vraag maar kan je ergens je binnenkant van je cap laten controleren. Afgelopen vrijdag heb ik een smak gemaakt waarvan ik niets meer weet (Ja dat ik op de grond lag maar verder). Nu zeggen omstanders dat ik op mijn heup/rug ben geland, dit kan kloppen met blauwe plekken en spierpijn.

Alleen heb ik ook een hersenschudding maar niets te zien op mijn cap. Nu was mijn gedachten weg dat ding en een nieuwe halen, maar mijn ouders kwamen dus met de tip kan je niet gewoon de binnenkant laten controleren.

De cap droeg ik voor de 2e keer dus best wel zonde maar kapot is kapot in mijn gedachten dus kan het niet gaat hij alsnog de vuilnisbak in.

Dus wie weet een antwoord of dit kan of moet ik maar gewoon weer een nieuwe bestellen.

Peerke_

Re: cap testen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:33

Ik weet niet hoe duur je cap is..
Maar wat is 100 euro op een mensenleven ?

Een cap werkt op dezelfde manier als de breuklijn van een auto..
Doordat de cap breekt blijft je hoofd gespaard.
niemand kan jou met 100% zekerheid vertellen of een cap nog goed is,
Dan moeten ze al de hele bekleding eraf halen om te kijken of er nergens een scheurtje zit.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 21:57

daarom al dikgedrukt voor mijn gevoel ligt hij al in de vuilnisbak.

Maar met de huidige technologie weet je het nooit, misschien infrarood/uv straling of weet ik veel wat je allemaal hebt. Was eerder een vraag uit interesse of het mogelijk was.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:42

Welk merk cap heb je? Bij Uvex kun je hem opsturen om te laten controleren. Wellicht een idee om Uvex te overwegen bij aanschaf van een nieuwe cap. Ik vind het iig wel een fijne, maar vooral nette service!

Hoe het met andere merken zit, geen idee. T zou wel zonde zijn aangezien je cap nog zo nieuw is :\

SaiLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:30

Als je dure cap hebt (150,- of meer), zou ik zoiets overwegen.
Ligt eraan hoeveel moeite ik ervoor zou moeten doen om hem gekeurd te krijgen en of er hoge kosten aan verbonden zijn.
Maar als je cap maar een paar tientjes heeft gekost, zou ik gewoon een andere gaan halen.