Ik heb een vraag: Misschien dat iemand uit dit topic mij wat meer kan vertellen over DANTE. Dante is een 4 1/2/ jarige bonte hengst, hier op bokt wel bonte fries genoemd. Afstamming op papier miet bekend Heeft tot voor kortvlakbij Coevorden gestaan ( net over de grens in Duitsland) . Hij heeft In 2011 blijkbaar wel een aantal merries gedekt. In 2012 in B en L dress. gestart. Ik heb hem op 01-12-12 gekocht en zou graag wat meer willen weten over zijn verleden. Misschien dat iemand dit jaar of vorig jaar zijn merrie met hem heeft gedekt.?
Bedankt voor je reactie.
Peterina
Geplaatst: 06-12-12 13:27
Bokker Adil zou in 2010 haar Fries merrie door 'Dante de Bonte Fries' hebben laten dekken. Misschien haar een PB sturen.
musinge
Geplaatst: 07-12-12 17:45
Ja, ken ik! Wat wil je weten? PB anders maar. (Gekocht in Coevorden van een behoorlijk forse kerel?)
Ja, ik heb een paar maand een ander paard van die man gereden. In 2011 had die man Dante ook al. Ik weet wel een aantal paarden die hij heeft gedekt heeft.. Maar moet zeggen dat ik niet weet of deze mensen op bokt zitten.. Hoe gaat het nu met hem?
DAnte staat sinds een week bij ons op stal. Wat uit conditie, laatste tijd weinig meer gereden. Super braaf, lief paard, geen hengsten manieren. We zijn nu weer rustig aan met hem aan het werk, eerst maar eens heeeeel veeeel simpele bazis dingen. DAt was er blijkbaar bij ingeschoten toen men hem snel wat wedstrijdjes had laten rijden i.v.m. verkoop. Hij pakt het prima op, dus we zijn heel erg tevreden over hem.