Officiele wedstrijden starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarMarieke

Officiele wedstrijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 17:27

Hallo mensen,

Ik ga in het jaar 2013 met officiële wedstrijden starten. Nu vind ik het héél ingewikkeld om een startpas aan te vragen en lid te worden van de KNHS. Nu heeft niemand in mijn gezin verstand van paarden behalve ik. Nu heeft mijn instructrice het al uitgelegd maar tóch vind ik het ingewikkeld.

Ik moet dus eerst een KNHS vereniging in mijn buurt vinden (ik zit in Noord-Holland centraal ofzo) wat ook al heel ingewikkeld is.
Dan een startpas aanvragen etc.

Nu vroeg ik of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of mij willen helpen?

Please heb jullie hulp hard nodig!

_/-\o_

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:31

Even kijken in welke kring je zit precies (blijkbaar Noord Holland Centraal) en van hen een website opzoeken? Vanuit daar staan waarschijnlijk de verenigingen wel vermeld. Dan even al die verenigingen af om te kijken waar je lid wilt worden (kijk goed naar kosten en wat je er voor krijgt en wat je er voor moet doen) Neem dan contact op met de vereniging van je keuzen en wordt lid. Daarna kun je, als je door hen bij de KNHS bent aangemeld, via de website van de KNHS een startkaart aanvragen.

MarMarieke

Re: Officiele wedstrijden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 19:16

Dankjewel!

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:20

Je kan hier ook in de Wiki even zoeken hoe het werkt met lid worden van een vereniging en dan hoe je een startpas en dergelijke aan moet vragen.

In elk geval veel succes en plezier met starten straks!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:28

Ik heb een vereniging die dat gewoon allemaal voor mij doet, simpel als wat :D Hoef gegevens door te geven en alles word voor me geregeld. Weet ik zeker dat het goed gaat.

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:23

Ik vond het lid worden een stuk makkelijker dan het opzeggen ervan! Waar in NH zit je?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 08:24

Ik heb vorig jaar rond de zelfde tijd alles uitgezocht. Een vereniging opgezocht die voldeed aan mijn verwachtingen(af en toe onderlinge wedstrijd en verenigingslessen) Vereniging even gebeld over hoe en wat. Maar kwam er op neer dat zij alles regelde en ik me dus alleen bij hun aan moest melden en voor de startkaart moet je ook 2blz van het paspoort meesturen (welke dit waren moet je even na vragen). En toen was het zomaar allemaal geregeld :).

Mijn tip dus google naar verenigingen, bel met de vereniging die je graag wilt en ze zullen je vast verder helpen!

shadowyasmin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 12:57

wie heefts tips voor wedstrijden??
/3 :j /3 :j /3
:o? :o?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:02

Kijk eens bij http://www.nhkringcentraal.nl/

hier staan alle rijverenigingen in de kring genoemd, wat verwacht je van de rijvereniging, wil je er alleen een waar je een startpas hebt en verder niets, of wil je een vereniging die ook andere activiteiten organiseerd?

In Kring Centraal zitten namelijk allerlei verenigingen, ik zit zelf ook in Centraal en ken een aantal verenigingen en zit in het bestuur van de allerleukste verenging uit de kring :o

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 22:12

Hallo mensen,
Ik heb inmiddels een vereniging gevonden! Heb een mail gestuurd antwoord terug gekregen. Invulformulier nu afwachten!
De vereniging heet RV SPA (Sport Paarden Amsterdam)
Ben blijj! *\o/*

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 10:06

Hartstikke leuk! Veel succes volgend jaar!!