Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) skylar123 schreef:1. Ga je wel eens op ruitervakantie? Yep; Anglofiel en NVVR-lid (www.nvvr.info) keuze genoeg dus, naast alle mogelijkheden die ik rechtstreeks boek.
2. Zo ja, ga je dan in eigen land of verder weg? Nederland, Groot Brittannie, Belgie, Duitsland en jaren geleden ook eens in Canada gereden (geen ruitervakantie).
3. Organiseer jij je vakantie zelf of boek je via een organisatie? Ik organiseer het zelf, danwel ga met de NVVR.
4. Ga je wel eens met eigen paard op vakantie? Ik ga meerdere keren per jaar op pad, zowel met de NVVR als op eigen initiatief.
5. Hoeveel ben jij bereid te betalen voor een vakantie van een week in Nederland? Ligt aan het gebodene, maar met eigen paard ben je voor een week al snel 500 euro verder, wil je enige eisen kunnen stellen.
6. En hoeveel voor een vakantie in het buitenland? Voor een goede paardenvakantie, inkl paarden en vol pension zit je al snel rond de 1000 euro. Stel je eisen, stijgt de prijs (lessen bijvoorbeeld)
7. Heb jij bepaalde eisen waaraan jouw ruitervakantie écht moet voldoen? Het moet een nette, schone toko zijn. Geen houtje-touwtje. Betrouwbare paarden en begeleiding.
Groetjes,
Ilonka

)