Ik ben op zoek naar fijn stal handschoenen waar je fijn mee kunt werken (mesten, paarden binnen en buiten zetten, water geven, etc) Geen stof waar van alles aan blijft hangen, lekker warm zonder dat ze super dik worden, waterafstotend zou heel fijn zijn.
En heb ook deze, werken heel fijn omdat ze dun zijn en je hebt veel grip. Deze handschoen heb ik altijd aan in de winter met autorijden, voor de scooter zijn deze niet geschikt vind ik maar verder wel. Je kan er ook goed mee werken op stal. http://www.horze.nl/ruiterhop/handschoe ... gid=gloves
ik heb werkhandschoentjes Towa active grip. De bovenkant is dunne rekkende stof de binnenkant en de toppen van de vingers rubber. Zeer fijne dingen met veel gevoel (je kunt de aardappels er wel mee schillen) Ook met rijden zitten ze erg fijn, beter dan de rijhandschoenen. Te koop in tuincentra, boerenbond welkoop ed. voor €4,50
Ik heb zelf een soort van leren met fleece aan de binnenkant van Mondoni (divoza) Aankomend jaar 2e jaar dat ik ze heb. Wel 2 paar voor als de ene echt heel erg nat/koud zijn geworden. Ben er super tevreden over