Thermo rijbroeken van Sonnenreiter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Thermo rijbroeken van Sonnenreiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 23:33

Anoukie

Re: Thermo rijbroeken van Sonnenreiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 11:59

Niemand?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:02

hu? thermo rijbroeken van sonnereiter en dan opeens over jassen?

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:04

Heb 2 jodhpurs van dit merk en die zijn echt geweldig. Mooie kwaliteit en ze blijven ook mooi. Helaas verkoopt Kiela in Emmen ze niet meer. Dus als iemand nog winkels weet waar Sonnenreiter jodhpurs verkocht worden (in het Noorden ;-)) dan zou ik dat ook graag horen!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:04

Geen ervaring met de rijbroeken, maar wij hebben een andere soort jas en vesten maar die zijn echt heerlijk! Goed kwaliteit!

broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:06

Ik ben helemaal blij met mijn sonnenreiter thermo jodphur broek> heb hem 4 jaar, was giga duur.. geloof 240,-
Maar draag hem vaak, en hij ziet er nog steeds uit als nieuw, doet zijn werk, en zit met rijden goed.
Zeker een aanrader!!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 14:50

De jas heb ik erbij gezet omdat die me ook erg lekker warm lijkt, was benieuwd of er mensen zijn die ervaringen kunnen vertellen. Sinds wanneer mag dat niet meer :? ?

Bedankt voor de reacties! En is hij ook echt lekker warm? Ik heb toch wel snel blauwe bovenbenen...

Deze is wat goedkoper zie ik net...
http://www.klassiekeruiter.nl/index.php ... &Itemid=26

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:50

Ik heb geen ervaring met de Sonnereiters, maar wel met thermobroeken van ELT. Ik had er laatst 2 besteld om te passen, maar ze waren mij helas veels te klein terwijl de gewone broeken van dat merk prima passen. Ik denk dat dat vooral komt door de softhel stof die totaal niet mee rekt. Hoe is jullie ervaring met de pasvorm van Sonnereiters?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:05

Ik heb die grijze gekocht en vandaag aangehad. Jeetje, wat een verschil! Daar kan ik niet tegenop met een legging onder mijn rijbroek hoor. Nu nog gevoerde jodphurs en ik ben helemaal happy!

Mrijn, hij valt bij mij net als gewone confectiemaat. Normaliter moet ik mijn rijbroeken een maat groter bestellen, deze niet. En hij rekt ook prima mee. Ik weet natuurlijk niet hoe het met andere modellen zit?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:19

Ik heb hem gister op laten meten en ook gekozht. Ik hoop hem morgen te ontvangen :D . Gevoerde jodphurs staan ook nog opmijn lijstje. Mijn ariats beginnen te lekken in de natte koude bak... Heb jij tips?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:44

Oh waar heb jij hem gekocht? Ook die grijze :D? Kreeg er veel leuke reacties op!

Ik heb een tip gekregen voor gevoerde Ariats, maar ik moet ze nog opzoeken. Ik heb ze van een stalgenoot gepast en die zaten echt lekker warm, ik weet nog niet hoe goed ze waterdicht zijn. Als ik iets tegenkom, zal ik het hier zeker even neerzetten!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:45

Ik heb hem bij Neeske gekocht. Hopelijk wordt hij vandaag bezorgd.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:47

Wij verkopen Sonnenreiter en de kwaliteit is echt zeer goed. Fijne broeken en vooral de softshell broeken staan alom bekend als heerlijk. Mocht je iets willen hebben van Sonnenreiter. Wij leveren alles van Sonnenreiter met leuke kortingen en hebben ook de Outlet van Sonnenreiter.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:57

Ben ik nou gek?

Cavaletti: Ik kan geen enkele Sonnenreiter broek op jullie pagina vinden?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:36

Olympia96 schreef:
Ben ik nou gek?

Cavaletti: Ik kan geen enkele Sonnenreiter broek op jullie pagina vinden?

Klopt, We hebben nog weinig van Sonnenreiter erop staan omdat ze net de nieuwe collectie hebben. en wij doen de Outlet van Sonnenreiter dus die vind je ook nog niet echt op de site omdat die ook altijd zo weer verkocht is. Mijn man moet alles er nog opzetten maar daar is hij nog niet aan toe gekomen omdat hij met een andere leverancier bezig is. Je kunt de collectie gewoon bekijken op http://www.sonnenreiter.de/de en dan eenvoudig doorgeven welk artikel je hebben wilt dan maken we een leuke prijs.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:56

Sonnereiter is een bekend merk vooral bij ijslanderliefhebbers e.d.
Maar voor 179.00 koop ik wel voor 3.99 een legging bij de Hema :-). Doe ik al jaren en ook ik heb nooit meer last van koude benen....... koude voeten.... blijft een probleem in de winter.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:31

Jeah, mijn sonnereiter is net gebracht. Mijn eigen kledingmaat past nu ook prima (hoewel een ELT net iets ruimer zit). Hij is alleen wel lang! Ik ben maar 168 cm en dan is de broek voor het mooie en handige 5 cm te lang. Anoekie, mijn broek is niet echt grijs, maar zwart/wit gemeleerd met zwarte kniepatches.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 13:14

Ja klopt, hij is gemêleerd maar lijkt daardoor grijs (nou ja, vind ik dan :D). Heb je een lengtemaat besteld of een gewone maat? Ik ben 1.73 m en heb wel een lengtemaat.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 13:17

yarrah schreef:
Sonnereiter is een bekend merk vooral bij ijslanderliefhebbers e.d.
Maar voor 179.00 koop ik wel voor 3.99 een legging bij de Hema :-). Doe ik al jaren en ook ik heb nooit meer last van koude benen....... koude voeten.... blijft een probleem in de winter.

Dat werkt bij mij dus helaas echt niet :n. Dat heb ik jaren geprobeerd, vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een thermobroek die niet met bretels is en je het formaat van een zeeolifant geeft :D.

Ik heb ook een softshellbroek van ELT maar die is naar mijn idee bij lange na niet zo dik en warm als mijn Sonnenreiter.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:17

Ik heb een gewone maat 40 besteld, maar die is echt een stuk langer dan mijn Horka en ELT jodphurbroeken.
Heb jij die lange jad nog besteld? Ik wil em, ik wil em, ik wil em.. Maar hemel, 300 euro...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 22:37

Ik wil m ook... Zodra de 13e maand binnen is, gaat hij besteld worden :o...

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:57

13e maand is hier al binnen en al op... Ik ga van het weekend even op zoek naar een alternatief en als ik niets kan vinde, bestel ik hem denk ik ook. Ik heb alleen maar een buitenbak tot mijn beschikking dus ik heb hem gewoon nodig, eigenlijk heb ik er gewoon recht op!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 10:32

:D klinkt heeeeeeel terecht :j :)). Ik heb nog geen alternatief gevonden, als jij iets tegenkomt? Het is veel geld maar oh man, met dit weer (hier ligt sneeuw) weet ik wel weer waarom ik zo'n jas echt nodig heb...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 21:56

En, heb je nog een alternatief gevonden : D?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:11

nee, helaas. Ik heb wel een paar heerlijk (spuuglelijke) jodphurschoenen van BR gekocht. De jas is eind van de maand denk ik aan de beurt ;)