[PG] Natasja NRPS v. Sergi van Vreeburch

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Intervarno

[PG] Natasja NRPS v. Sergi van Vreeburch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 21:26

Hoi,

Ik ben op zoek naar mijn vorige pony Natasja. Ik zou heel graag willen weten hoe het met haar is.

Eerst even wat gegevens:
Stamboeknaam: Natasja
Vader: Sergi van Vreeburch
Moeders vader: Aron
Stokmaat: 1,44m
Geboortedatum: 10-05-2001 (weet bijna zeker, niet helemaal)
Kenmerken: Donkere vos. Rechtsvoor wit sokje, rechtsachter wit been, linksvoor wit sokje achter oplopend. Smalle bles, die aan de onderkant breed uitloopt. Natasja had midden op haar hoofd iets lager dan ooghoogte een litteken, een soort van snede waar geen haar groeide. Deze liep schuin af naar beneden.

Paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

(op verzoek heb ik nog meer foto's)

Ik heb Natasja 2 jaar gehad. Met kerst 2007 is ze verkocht naar een vrouw in Belfeld. Die eigenaresse heb ik destijds nog wel eens gesproken, maar ik begreep dat Natasja later is doorverkocht, ik dacht wel ergens daar in de buurt. Er is toen ook een veulentje mee gefokt. Sindsdien ben ik het spoor bijster. Ik heb nog wel eens gezocht, ook op internet enz., maar niks meer over haar kunnen vinden. De kerst komt er weer aan en ieder jaar zo rond de kerst vraag ik me af hoe het met haar is, ik zou het leuk vinden als ik haar nog 1x kon zien. :)

Alvast bedankt voor alle hulp en tips!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-12-12 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:29

Naam en gegevens van het veulen: Baileys Dreamer NPA 528008100092810 / Geb. 27-05-2010 van de hengst FS Don't Worry.
Fokker /Eigenaar: M.M. van der Meer, Aan de Heibloem 2A, 6093 PE HEYTHUYSEN

Misschien bij de fokker even navragen?