Hallo, Ik wil gaan starten met mijn verzorgpony. Hoe kan dit? Ik heb begrepen dat: -ik een startpas moet aanvragen -ik lid moet zijn van een ponyclub (en hiervoor moet de pony gemeten zijn en paspoort hebben)/
En dan de tweede vraag, met hoeveel winstpunten in de dressuur mag je gaan spingen? En met hoeveel wintpunten in springen mag je mee gaan doen aan de cross?
Pony is altijd geënt, ik heb teneu. Pony word binnenkort officieel gemeten en dan worden we ook officieel lid van ponyclub. Als dit allemaal gedaan is kan ik dus beginnen met wedstrijden zodra ik een startpas heb. (in dressuur). Het is trouwens wel een Haflinger (koudbloed), maakt dat uit, moet je perse bij speciale haflingerwedstrijden meedoen of mag je ook bij de gewone KNHS? Ben daar nemelijk nog nooit Haflinger tegengekomen.
Met cross bedoelde ik ook de oefencross, we rijden vaker buiten en nemen allemaal van die hindernissen enzo, maar voor de echt cross is het nog veel te vroeg
Dit valt onder regelementsvragen en het antwoord op de vragen kan zoals hier al werd gezegd gevonden worden op www.knhs.nl en/of http://www.bokt.nl/wiki/Wedstrijden Daarom hier een slotje.