Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:La Maison Du Pain
3881RE Putten
Veenhuizerveldweg 35
+31341491976
+31623971218 (mobiel)
mail La Maison Du Pain B&B Putten
Bed and Breakfast op de Veluwe met mogelijkheid van stalling paarden, verhuur als vakantiewoning is tevens mogelijk. Internet aanwezig. Sfeervolle kamer met een comfortabel tweepersoons bed. Honden toegestaan. La Maison Du Pain is geschikt voor max. 3 personen. De kosten voor overnachtingen zijn vanaf € 57.

boedjang schreef:boszicht, superleuk blokhutjes paardje in de wei http://www.campingboszicht.nl/
ikke schreef:Blijkbaar kennen veel mensen de lijst waar TS aan refereerd niet. Die lijst staat hier: [BRT] Op vakantie met paard? Accomodaties in Nederland!
Oh en mocht je leuke adressen kennen die niet op die lijst staan dan kun je Martine gewoon een PB-tje sturen en meestal staat het er binnen enkele dagen op.
Cryssie schreef:Hier mag een slotje op. Mijn zusje en ik gaan in juni naar van de Valk hotel in Apeldoorn
bianca23 schreef:klopt ikke!! ik wil graag met vriendinnen in mei april een weekendje gaan.was 150 euro all inclusive vond het niet super duur.