Starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xvanny

Starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 18:11

Ik wil met officiële wedstrijden gaan starten en daarom heb ik een paar vraagjes:
- kun je met 1 startkaart ook met meerdere paarden starten? Dus stel mijn paard krijgt een blessure en ik mag met een ander paard starten kan dat op de zelfde startkaart.
- In het verleden heb ik (onofficieel) l1 gedaan met een pony en mijn paard waarmee ik wil starten heeft in 2010 L2 gelopen, waar kan ik dan starten?
- op de website van KNHS staat dat je slanke wilt starten je lid moet zijn van een rijvereniging maar hoe werkt dit want mijn manege waar ik nu rijd is niet Lid van knhs, en als ik volgend jaar het paard heb staat ze op een pension en we zijn dus nergens lid van..

kleinvosje

Re: Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:13

Hoi,

Nee, je startkaart is combinatiegebonden, je mag dus met 1 paard per startkaart starten.
Uit je tekst maak ik op dat je nog nooit KNHS gestart bent, dan moet je gewoon in de B beginnen.
Je moet inderdaad lid zijn van een rijvereniging die aangesloten is bij de KNHS, er zijn genoeg verenigingen die leden accepteren die alleen omwille van de startkaart lid zijn. Even zoeken in je omgeving of navragen!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:14

Je moet lid worden van een rijvereniging of ponyclub. Bij sommige kan dit ook alleen als betalend lid. Daarna kun je een startpas aanvragen en zul jij in de B moeten starten aangezien je niet officieel knhs gestart bent. En met een normale startpas (die jij dan waarschijnlijk aanvraagt) kun je maar met 1 paard starten, anders moet je gaan voor een andere pas maar dat is voor die enkele keer dat jij een ander paard wil meenemen naar mijn idee onnodig. Zo'n pas is voor ruiters die wekelijks met 3/4 paarden starten (spring/dressuur/handel stal).

Frederique22

Re: Starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:33

Het is inderdaad zo dat je maar per combinatie een startpas moet hebben, zou wel handig zijn als dit niet zo was maar dan zou de KNHS een hoop inkomsten missen denk ik..