prijsindicatie transport paard van/naar Finland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

prijsindicatie transport paard van/naar Finland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 16:39

Een kennis van mij overweegt een paard in Finland te kopen, heeft iemand een prijsindicatie voor de vervoerskosten? zo ja, bij welke transporteur?

alvast bedankt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:42

Nou, dat maakt nogal verschil, paard bij Helsinki weg of bij Oulu bijvoorbeeld... ik zou gewoon bij wat transporteurs nagaan wat zij zouden rekenen. Met wat meer gegevens dan alleen "paard uit Finland" ;)

Ik zou rond de 900 euro kwijt zijn geweest, paard stond in Joensuu en zou ik dan zelf in Denemarken ophalen met de trailer. Maar dat is via een handelaar die ik ken en vaker ritten maakt naar Denemarken en Denemarken is vanaf hier goed te bereiken om een paard op te halen.

Mist

Re: prijsindicatie transport paard van/naar Finland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 16:47

is idd in de buurt van helsinki

Justico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:56

Ik heb een paard verkocht naar midden-Finland. De kopers hebben deze kosten betaald. De chauffeur hield contact met de eigenaren over waar hij was - en hoe het met het paard ging. Hij deed er vier dagen over, en 's nachts kwam hij en de rest van de paarden op een stal. Ik zou kunnen informeren aan deze mensen wat dat gekost heeft etc.?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:40

http://www.horse-logistics.nl/

Erg fijn bedrijf. Wordt snel en vriendelijke geholpen. Prijzen vind ik ook erg netjes. Ze hebben regelmatig verzameltransporten.