welke verwarmde handschoenen en zooltjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

welke verwarmde handschoenen en zooltjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 15:58

Ik heb de ziekt van raynoud en elke winter heb ik last van mijn voeten en handen.

Dit jaar ga ik het anders aanpakken, ik wil verwarmde handschoenen en zooltjes. Voor de motor heb ik zulke handschoen al, alleen heb ik geen accu op mijn rug al sik zelf ga paardrijden of voeren ed.

maar wat is er veel keuze en wat zijn sommige duur!! Mijn budget is ook niet eindeloos dus zoek wel iets in lagere prijsklasse.

Wie heeft hier ervaring mee, waar moet ik op letten en welke (web) winkels zijn er?
ik heb inmiddels vrij veel webwinkels bekeken maar geen idee welke fijn zijn

deze heb ik gezien http://www.thermokledingplaats.nl/elekt ... c=list_img

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:59

http://www.warmevoetjes.nl/website/ schijnt fijn te werken. Ik heb voor haar ooit eens een shoot gedaan, toen heb ik ruil daarvoor van die padjes gekregen, die waren toen lekker warm :).

Weet alleen niet of dat is waar je naar opzoek bent?
Laatst bijgewerkt door MerelBormans op 29-11-12 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Re: welke verwarmde handschoenen en zooltjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 16:02

maar voor dagelijks gebruik wil ik liever iets op batterij / accu, aangezien zulke wegwerp dingen dan erg duur gaan worden

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:04

Ik snap het, helaas geen aanraders dan.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 10:33

niemand meer ervaringen ermee? Er zullen toch wel meer bokkers zijn met koude handen en oplossingen?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:40

www.nocold.nl
Wil ze zelf ook nog aanschaffen, maar er is nog niet van gekomen.

Biene1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:46

Ik heb laatst een site gekregen van iemand waar ze ook dat soort zooltjes verkopen wat jij zoekt dacht ik. http://www.rose.nl. Ik heb er nog niet echt op gekeken en heb er dus ook.verder geen ervaring mee, maar hoop dat jij er op kan vinden wat je zoekt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 10:51

de eerste site is me te duur, wel mooie spullen
de 2e zijn de zooltjes ook redelijk duur, maar vooral erg negatieve beoordelingen helaas

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:55

Ik heb ook handschoenen op batterijen, maar het bevalt mij slecht. Bij heel veel dingen zijn ze te dik, doordat de batterijen op je pols zit gaan ze schuiven en draaien, je mouw past er niet over waardoor je tochtkieren krijgt, de batterijen zijn zwaar en zijn zomaar leeg, ik vind het helaas geen succes. Duurdere zullen in dat opzicht misschien beter zijn, maar ook mijn budget was daar te beperkt voor.

In plaats van verwarmde handschoenen, zou je ook over een verwarmde jas of bodywarmer na kunnen denken. Doordat je romp warmer blijft, blijven je handen ook warmer. En de verwarmde bodywarmer bevalt mij erg goed! Nu nog een verwarmde broek :+

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 10:59

Ik weet niet of dat bij mij help aangezien ik echt witte vingers en tenen krijg. Ik denk inderdaad dat de duurdere veel beter in gebruik zijn, maar heb daar nu helaas geen budget voor. Om te rijden hoef ik ze nog niet te hebben, desnoods heb ik winterstop
maar aangezien ik 2 x 30 minuten per dag daar ben minimaal om te mesten, voeren en vegen zullen ze wel handig zijn. Evt kan ik er nog mee longeren dan.

welke heb je lalidan? en welke bodywarmer heb je? Trek je die onder je jas aan?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:59

Ik verwacht ook dat de wat duurdere van betere kwaliteit zijn. Ik ga hopelijk snel bij dat bedrijf kijken hoe en wat. Het probleem wat ik altijd heb met mennen is dat je je heel warm aankleed en je lichaam dus ook niet koud is maar alleen je voeten en handen zijn heel erg koud.
Ik hoop ze voor mijn verjaardag te krijgen, haha ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 11:01

GaitMonster schreef:
Ik verwacht ook dat de wat duurdere van betere kwaliteit zijn. Ik ga hopelijk snel bij dat bedrijf kijken hoe en wat. Het probleem wat ik altijd heb met mennen is dat je je heel warm aankleed en je lichaam dus ook niet koud is maar alleen je voeten en handen zijn heel erg koud.

Mocht je ze hebben ben ik benieuwd naar je ervaringen
mijn verjaardag is net in einde van de winter ( maart) en ben bang dat ik ze toch zelf aan het kopen kom

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:05

Lynn_Nikita schreef:
GaitMonster schreef:

Mocht je ze hebben ben ik benieuwd naar je ervaringen
mijn verjaardag is net in einde van de winter ( maart) en ben bang dat ik ze toch zelf aan het kopen kom

Ik zal het laten weten. Ik ben over 3 weken jarig, dus hoop dat ik deze weken eens na die zaak ga om ze te bekijken en te passen. Want je moet
er natuurlijk wel mee kunnen rijden, dat ze niet te dik en onbeweegbaar zijn enz. En denk dat ik dan ook maar de zooltjes neem. Maar dat ligt eraan wat het allemaal gaat kosten ivm batterij/accu die je er nog bij moet kopen...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 12:01

rijden hoeft voor mij nog niet persee, dus dikkere ( goedkopere) handschoenen zijn voor mij zelf ook nog een optie

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:06

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:16

Lynn_Nikita schreef:
Ik weet niet of dat bij mij help aangezien ik echt witte vingers en tenen krijg. Ik denk inderdaad dat de duurdere veel beter in gebruik zijn, maar heb daar nu helaas geen budget voor. Om te rijden hoef ik ze nog niet te hebben, desnoods heb ik winterstop
maar aangezien ik 2 x 30 minuten per dag daar ben minimaal om te mesten, voeren en vegen zullen ze wel handig zijn. Evt kan ik er nog mee longeren dan.

welke heb je lalidan? en welke bodywarmer heb je? Trek je die onder je jas aan?

Als je ze maar kort nodig hebt, kun je die warmtepleisters in een afgesloten zakje stoppen en steeds opnieuw gebruiken. Je doet echt uren met zo'n ding en op die manier echt dagen!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 14:27

Lalidan schreef:
Ik heb die van blazewear, zowel bodywarmer als handschoenen. Ermee vegen en uitmesten gaat met die van mij echt niet.
Ongeveer deze: http://www.thermokledingplaats.nl/blaze ... c=list_img
En de bodywarmer is ongeveer deze: http://www.thermokledingplaats.nl/blaze ... c=list_img

Die ik heb zijn niet meer te krijgen, maar ik heb een dunne bodywarmer die ik over mijn trui en onder mijn jas aantrek. Als het heel erg koud is kan je er nog een trui overheen doen, blijft het nog warmer.

Waarom gaat mesten en vegen niet, te dik?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:29

Wat ik eerder schreef, te dik, ze gaan schuiven, ze gaan uit, je moet ze elke keer weer opnieuw omhooghijsen. Het probleem zit hem in het feit dat je grote, dikke, zware batterijen op de zoom hebt zitten, terwijl je het niet strak aan kan laten sluiten. Daardoor hangt er dus constant een gewicht aan de handschoenen te trekken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 13:22

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 15:47

ik heb ze nu net binnengekregen in de juiste maat. Schuiven niet, en zijn lekker war. Enoge is dat ze aan de binnenkant van ander materiaal zijn, vrij zacht stofje, en hoop dat dit wel heel blijft aangezien ik ze ook gebruik om mee te vegen en mesten