Ik heb een tijdje geleden nieuwe Petrie Perfect laarzen gekocht, heb ze nog niet vaak gedragen. Ze bevallen goed, alleen de hak slijt als een malloot! Ik loop er echt niet veel/ vaak op, maar er zit een heel raar gesleten randje aan de achterkant van de hak, waar stukjes plastic uit steken.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet hoe ik de hakken mooi kan houden?
Loop je misschien heel erg scheef? Dat kan ook snel(lere) slijtage veroorzaken
Sanne9489
Geplaatst: 29-11-12 16:07
Even je bon opzoeken en naar de winkel terug gaan. Loop je er anders op dat de hak zo snel slijt?
Verder kan je de hakken laten vervangen bij een schoenmaker maar dan vervalt je garantie bij de leverancier, en die kunnen echt wel zien of het bij hun is gedaan of niet.
Nee, ik loop niet scheef. Ik zal inderdaad het bonnetje eens opzoeken en terug naar de winkel. Er is dus niemand die dit ook heeft met zijn Petrie's?
vivian12
Geplaatst: 13-01-13 17:26
hooi,
ik had ook zo'n probleem met mijn hak. Maar mijn hak viel eraf.... Doordat ik nog geen laarzenknecht had en mijn laarzen uittrapte met mijn andere voet.
Gewoon even langs de schoenmaker! Die vervangen de hak, en dan is hij weer zo goed als nieuw. Bij ons koste het een tientje
Ik heb mijn hakken laten vervangen door de schoenmaker. Heb zelf de petrie hampshire. Loop best wel veel op mijn laarzen, ten minste van de stal naar de bak lopen is best een eind lopen, sta helemaal achteraan en moet omlopen.
Mijn hakken (petrie excellent) heb ik ook onlangs, na een klein jaartje, al laten vervangen. Kostte me geloof ik rond de 12 euro bij een schoenmaker. Ik liep toen ik ze liet vervangen al echt op het hout (en draag de laarzen alleen met rijden 2 tot 3 keer p/w, en een half uurtje ervoor/erna). Volgens mij zijn de originele petrie hakken gewoon echt heel zacht. Heb er eerlijk gezegd niet over nagedacht om terug te gaan naar de winkel, maar zou het zeker proberen als ik jou was TS!