[PG] Gezocht: Ondresse (Chronos x Ingrid v Dageraad)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

[PG] Gezocht: Ondresse (Chronos x Ingrid v Dageraad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 21:28

Ik ben benieuwd waar mijn eerste paard is gebleven. Ze is donkerbruin met een kol + sneb, linksachter een wit voetje en rechtsachter witte vlekjes op de kroonrand.

Ze was altijd super vriendelijk van karakter en braaf met rijden. Ik heb haar in 2003 naar de familie Smit verkocht en daarna heeft ze nog op de manege in Soest gelopen, als ik me niet vergis. Vervolgens is ze naar St. Michielsgestel gegaan, want ze bleek kogelartrose en hoefkatrolontsteking te hebben in beide voorbenen. Hierna is ze verkocht aan een moeder en haar dochter en vanaf daar weet ik het niet meer...

Wie o wie weet er meer van haar? Ze heeft trouwens ook nog een hengstveulen gehad, een vos met veel wit.

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-11-12 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Chinas

Re: Gezocht: Ondresse (Chronos x Ingrid v Dageraad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:29

Heb je misschien een foto?

SophievdV

Re: Gezocht: Ondresse (Chronos x Ingrid v Dageraad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 21:30

Ja, maar die kan ik zo niet uploaden, want ik zit op mijn gsm. Als je haar naam op Google in tikt komen er foto's van haar voorbij :)

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:04

Ik ga even iemand dit topic laten lezen! Ik heb haar gekend in Sint-Michielsgestel... Maar die mensen zijn ineens vertrokken met paard... Nooit meer iets van vernomen maar volgens mij heeft diegene waar ze stonden wel nog steeds haar paspoort. Idd moeder en dochter (noem hier even geen namen dat is niet zo nestjes!) Gr.

eldango

Re: [PG] Gezocht: Ondresse (Chronos x Ingrid v Dageraad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:17

Hmmm,
Ben ook benieuwd waar ze is.
Weet dat ze ook in Drunen en Elshout heeft gestaan nadat ik haar "verkocht".
Ook heeft Ondresse een hengstveulen gehad van de hengst die ik toen had (EL Dango).
Veulen heette Aleandro of dit nog zo is geen idee.
Heb het paspoort nog van Ondresse dus zal het zoeken en vinden lastig worden.