Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
des noods een longeerzweep mee, goed timen en meestal is het na 1 keer duidelijk en afgelopen... zielig? neuh in dit geval niet, als een paard in de kudde iets doet wat Not-Done is, kan ie ook een trap verwachten (wat nog veel harder aankomt), snapt elk paard. Je wil niet dat dit nog vaker gebeurt, want dan loopt het een keer wél fout af.. 
), maar zou in jouw geval écht niet twijfelen.
). Ik nam destijds wel les om te longeren
Maar die ondersteuning hadden we nodig, en heeft geholpen. Alleen zaten wij al te diep, en durfde ik écht niet meer.
Je paard is nog jong; als je consequent bent/blijft, krijg je het hopelijk snel opgelost! LoekieLuc schreef:Dat heb ik gedaan. maar het stopt niet en ik krijg op mijn tik zo'n grote reactie van haar: nog een keer uithalen, steigeren en met haar voorbenen slaan, dat ik nu ook bang ben om die tik te geven.
Mijn instructeur gaf tips mee om te oefenen maar ik krijg alsnog klappen van haar en hierdoor gaat mijn angst niet weg..
LoekieLuc schreef:Dat heb ik gedaan. maar het stopt niet en ik krijg op mijn tik zo'n grote reactie van haar: nog een keer uithalen, steigeren en met haar voorbenen slaan, dat ik nu ook bang ben om die tik te geven.
Mijn instructeur gaf tips mee om te oefenen maar ik krijg alsnog klappen van haar en hierdoor gaat mijn angst niet weg..
LoekieLuc schreef:Dat heb ik gedaan. maar het stopt niet en ik krijg op mijn tik zo'n grote reactie van haar: nog een keer uithalen, steigeren en met haar voorbenen slaan, dat ik nu ook bang ben om die tik te geven.
superwoman schreef:amarial schreef:Ik denk dat de 1e x perongeluk is geweest.Citaat:De volgende dag draaide ze zich weer om,
En dan valt het paard de dag erna weer aan, terwijl ze los is??
Ik vind dat niet logisch