Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mallootje schreef:Er komen binnenkort nieuwe caps van qhp. Ik heb ook zo'n hoofd en heb die caps gepast, ze zaten best goed. Misschien die even afwachten? We krijgen ze in december in de winkels.
IRH is voor mij ook een goede, maar die zie je ook niet zo vaak meer..
had je volgensmij van wembly ofzo caps met gekleurde binnenkanten... Blauw was volgensmij voor de ovale hoofden en rood voor de ronde hoofden. Nog altijd onbegrijpelijk waarom dat nu niet meer bestaat. Bij divoza ooit een hh pro plus geadviseerd gekregen, dieik dan maar 2 maten groter moest kopen en aan de zijkanten moest opvullen met schuimrubber. ShadowFax schreef:Vroegahhad je volgensmij van wembly ofzo caps met gekleurde binnenkanten... Blauw was volgensmij voor de ovale hoofden en rood voor de ronde hoofden. Nog altijd onbegrijpelijk waarom dat nu niet meer bestaat. Bij divoza ooit een hh pro plus geadviseerd gekregen, dieik dan maar 2 maten groter moest kopen en aan de zijkanten moest opvullen met schuimrubber.
Ik heb nu een horka topline. Heel betaalbaar en geen hoofdpijn meer!
) en inderdaad nou je het zegt had ik inderdaad een paars/blauwe voering erin.