Mijn knhs en de instructeurs/officials lijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Mijn knhs en de instructeurs/officials lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 15:43

Vandaag zat ik eens te struinen in de lijst van instructeurs en officials op mijn knhs.
Ik zou hierin opgenomen zijn, maar tot mijn verbazing sta ik hier niet in. (Het hoort wel bij het geheel waar je voor betaald, je licentie enzo).
Dus ik meteen verder kijken, staat mijn collega instructeur er ook niet in.

Nu kijken er natuurlijk niet zo veel mensen op die lijsten. Maar of dit nu zo correct is?
Meer mensen die niet op de lijst staan?

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:50

Ik heb een mijn knhs account, maar kan nergens de instructeurs/officials lijst vinden, misschien dat alleen mensen die bij de knhs werken daar toegang tot hebben? Of ik kijk gewoon niet goed! :+

Veulen84

Re: Mijn knhs en de instructeurs/officials lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 15:54

Je gaat naar home. Daar zie je de link wedstrijdkalender. En daar staat dan weer links de link officials/instructeurs zoeken.

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:01

Ik ga gelijk voor je kijken!

Edit 1:Ik heb het gevonden, wat is jouw naam? dan kan ik kijken of je er bij mij wel tussen staat.

Edit 2: ik heb even zitten zoeken, maar bij mij laad die helemaal niks. het hele veld blijft gewoon wit/leeg.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:11

Je moet een regio aangeven en daarin zoeken. Dus postcode en aantal km anders blijft de lijst inderdaad blanco.
Collega en ik hebben onder elkaars account naar on zelf gekeken. Bij elkaar zijn we ook niet zichtbaar. Vind het maar vreemd.

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:34

Oke, dus het is niet meer nodig als ik het even voor je op zoek?

edit: ook als ik (mijn eigen) postcode en het een aantal km (200, 100 en 50) in voer dan blijft de lijst leeg. Maar ik zou als ik jou was gewoon even de KNHS opbellen hier over.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:48

eerlijk gezegd ben ik vooral verbaasd dat mijn volledige adres, telefoonnummer e.d. zo gepubliceerd worden! Dat kan dus iedereen die kan inloggen op de site zo vinden. Daar ga ik morgen eens over bellen, kan me niet herinneren dat ik daarvoor toestemming heb gegeven.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 00:25

Inmiddels hebben ze mijn foutje opgelost. Ik ben dus te vinden.
Lielle: ik heb er een brief over gehad, jij niet?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:25

Lielle schreef:
eerlijk gezegd ben ik vooral verbaasd dat mijn volledige adres, telefoonnummer e.d. zo gepubliceerd worden! Dat kan dus iedereen die kan inloggen op de site zo vinden. Daar ga ik morgen eens over bellen, kan me niet herinneren dat ik daarvoor toestemming heb gegeven.

Misschien handig, zulke gegevens voor mensen die op zoek zijn naar een instructeur of official.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:39

Maar toch niet publiek toegankelijk? Dat moet je anders regelen, bv door een mailknop zoals hier op bokt.