hallo allemaal! ik heb zel een shet en ik wil al heel lang met een rit meedoen. mijn shet staat op een boerderij en hier wordt elk jaar de 'meijldijkrally' gehouden. en als we nu toch eens de eerste meijldijkrally MINI houden? alle soorten en maten shetjes mogen meedoen, aangespannen en onder de man.
ik wil weten of iemand hier intresse in heeft, zo ja reageer dan even. groetjes Lara
haha ik doe met mijn paard mee maar de rally is bijna 30 km dus dan komt er een mini rally haha die organiseer ik samen met mijn collega, we hebben nu alleen nog aanmeldingen nodig
Wanneer zou je die rit willen doen? Dit soort ritten worden normaal gesproken tussen eind april/ eind juni en eind september/ begin november. Enerzijds vanwege de insecten in de zomer en anderzijds vanwege het te hoge risico op slecht weer / bagger paden. Vraag ook eens aan de organisatie of ze misschien ergens vergunning aan hebben moeten vragen en maak vooral niet de fout om de route over fietspaden en mountainbikepaden te laten lopen, dat was echt heel slecht.
ik organiseer altijd met een team de meijldijkrally, ik weet hoe het werkt en de vergunning is makkelijk ivm vriendschappen bij het bosbeheer ik heb nog niet nagedacht over de datum, ik wilde eerst kijken hoeveel intresse er was voordat ik iets ging doen. bij 5 mensen starten we gewoon en we bedenken daarna nog wel of het een puzzelrit of gewoon een gezellige rit met zn alle wordt
Senna012
Geplaatst: 02-12-12 19:22
Leuk idee maar zelf heb ik geen shet dus kan ik niet mee doen