Uvex uvision binnenvoering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RustyK

Uvex uvision binnenvoering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 21:50

Ik was aan het kijken voor een uvex uvision waar iedereen zo enthousiast over is, maar ik vond de binnenvoering zo tegen vallen of had de winkel een ouder model? Het opvolgende model had wel een binnen voering, maar die was gelijk 100 euro duurder! Hoe is jullie ervaring? Mijn andere keus was de br viper maar ik verwacht van de uvex meer luchtigheid :-)

LizMD

Re: Uvex uvision binnenvoering

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:52

Er zit bij de mijne idd alleen een randje om je hoofd en bovenin om het vast te houden. Als je hem vol gaat stoppen met voering ademt 'ie volgens ook minder. Ik heb iig absoluut niet het idee dat hij hard voelt op m'n hoofd.

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-12 10:14

Oke, maaar dat is wel goed om te horen!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:22

Ik heb hem ook, zit inderdaad niet veel binnenvoering in maar anders wordt die als nog wat zwaarder en warmer lijkt mij.
Ik vindt het wel lekker hij is lekker licht. Vindt hem zeker niet hard ofzo. Ik ben er blij mee lijkt net of je niets op je koppie hebt staan.

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:36

Volgens mij zit in de uvision standaard een soort van zomervoering. De voering van de duurdere vorm (ik denk dat jij de fp3 bedoeld) is dikker en een wintervoering. Dat heb ik me tenminste laten vertellen in de winkel. Ik heb net zelf een uvision aangeschaft en ik ben er zo blij mee!!! Eindelijk een cap die op mijn hoofd past.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:52

volgens mij heb ik er ook zo'n helm. Heerlijk ding en het valt mee hoor met die binnenvoering. Voelt inderdaad niet hard. Zomers een fijne helm die je gerust de hele dag op kan houden en 's winters is het ook prima te doen. Deze staat bij mij met stip op nr. 1

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 14:00

Ik heb ook de Uvision, er zit wel iets van voering in, die eruit kan en gewassen kan worden.
Het is niet veel, maar wel genoeg om comfortabel draagcomfort te geven. Ik vergeet soms gewoon dat ik de Uvision op mijn hoofd heb, als ik terug kom op stal ben ik lang en breed paard aan het afspuiten, etc, en dan heb ik de cap nog op mijn hoofd :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:04

Ik heb gisteren de Uvex Exxential gekocht. Nou ja bruine gepast en zwarte besteld, want iemand had net de laatste voor mijn neus weg gekaapt. Met 25% Sinterklaaskorting. :+

Is de Exxential nou de opvolger van de Uvision? := Volgens mij begreep ik dat er idd verschillende voeringen in passen en ook die oordingen.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:07

Bagheera_206: nog nooit van gehoord, kan m ook niet vinden op google. Heb je een plaatje?
Aah je krijgt toch wel die korting he? Is echt nice!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:11

Omdat ze de kortingsbon aan bestelformulier hebben geniet krijg ik gewoon ook de 25% korting als hij na 5 december binnen mocht komen. :+

Geloof deze:
Afbeelding

Ik dacht zelf dat het gewoon de Uvision was obv de prijs, maar de verkoopster schreeft iets van Exxential ipv Uvisioin op het bestelformulier, maar kon het niet goed lezen. := Ik weet niet hiet precies, maar hij zit iig fijn. De beste cap is die op je hoofd en niet die in je kast. ;)

Cap staat iig op http://www.uvex.nl. Ik kan daar nergens meer de Uvision vinden. :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 20:32

@RubyRed: Ik denk dat het gewoon de Uvision is, maar dat Uvex hier blijkbaar 2 namen voor hanteert. :=