Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en passeren ging goed. Maar hij kwam volle draf terug omdat ie me dacht te herkennen (
) en nog even lelijk wilde doen
Best imposant..
?
!
) probeert te rijden.
JJane schreef:Mischien niet leuk om te horen maar zo braaf was jou 20 jarige nou ook weer niet. Soms passeerd het in draf nou eenmaal makkelijker. Als je in de bak rijd passeer je elkaar toch ook in 3 gangen? Mischien niet met een aanspanning. Je hebt buiten altijd dit soort problemen. Fietsers, joggers, honden noem maar op. Er is altijd wel iets wat je buitenrit kan verzieken. Zorg dat je paard bomproof is of wordt en laat het een beetje langs je heen gaan.
JJane schreef:Mischien niet leuk om te horen maar zo braaf was jou 20 jarige nou ook weer niet. Soms passeerd het in draf nou eenmaal makkelijker. Als je in de bak rijd passeer je elkaar toch ook in 3 gangen? Mischien niet met een aanspanning. Je hebt buiten altijd dit soort problemen. Fietsers, joggers, honden noem maar op. Er is altijd wel iets wat je buitenrit kan verzieken. Zorg dat je paard bomproof is of wordt en laat het een beetje langs je heen gaan.
Anoeska schreef:Zal allemaal best dat het netjes en fatsoenlijk is om elkaar in stap te passeren. Maar het is geen wet. Dus ik zou niet weten waar je aangifte van kan doen. Als je perse iets wil doen, zou ik een goed gesprek met de man hebben, maar daar verwacht ik niet zoveel van.
Asociale mensen heb je overal, dus ook op de ruiterpaden. Daar doe je nou eenmaal niet zoveel aan.
JJane schreef:Citaat:Mijn begeleider is voor het paardgesprongen, maar mijn paard was toen al in volle galop aan de ren.
Dat noem ik niet braaf.