Trektocht maken voor het goede doel- ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oliiviia

Trektocht maken voor het goede doel- ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 17:30

Hallo beste bokkers,

omdat ik graag buitenrijd en iets zou willen doen voor een organisatie hier in de buurt die zieke en oude manegepaarden opvangt, zou ik graag een soort van sponsortocht willen organiseren.
Dit ook omdat mijn pony een blessure had die volgens sommigen niet zou genezen en deze is dan toch zo goed als genezen.
Dus zou ik willen laten zien dat een oud(er) en geblesseerd paardje wel degelijk nog iets kan.
Ik had dus gedacht aan een tocht van 100 km verspreid over 5 dagen in onze buurt.
Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen en hoe ik dit moet promoten.

Dus heeft iemand hier ervaring mee of tips?
En zouden jullie zo'n initiatief willen sponsoren (hiermee bedoel ik of het mensen zou aanzetten om de organisatie te steunen)

(ik weet niet of dit hier goed staat)

troi

Re: Trektocht maken voor het goede doel- ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:37

Interessant topic! Ik volg omdat ik mn benieuwd ben of je ook formeel van de gemeente toestemming moet vragen en of je dingen mbt de veiligheid moet regelen zoals ehbo.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:52

Oliiviia schreef:
Hallo beste bokkers,

omdat ik graag buitenrijd en iets zou willen doen voor een organisatie hier in de buurt die zieke en oude manegepaarden opvangt, zou ik graag een soort van sponsortocht willen organiseren.
Dit ook omdat mijn pony een blessure had die volgens sommigen niet zou genezen en deze is dan toch zo goed als genezen.
Dus zou ik willen laten zien dat een oud(er) en geblesseerd paardje wel degelijk nog iets kan.
Ik had dus gedacht aan een tocht van 100 km verspreid over 5 dagen in onze buurt.
Maar ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen en hoe ik dit moet promoten.

Dus heeft iemand hier ervaring mee of tips?
En zouden jullie zo'n initiatief willen sponsoren (hiermee bedoel ik of het mensen zou aanzetten om de organisatie te steunen)

(ik weet niet of dit hier goed staat)

ik heb je pb gestuurd,

voor andere die ook dit soort plannen heben,
neem gerust contact met mij op :))

groetjes,
bianca
Het Trail Team.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 09:50

lijkt me een leuk idee, als het een beetje in mn buurt is laat je maar iets weten :D

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 19:12

haha ik lees ff mee,
Wil mischien ook zo iets gaan doen.