Mondoni ghana plus rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

i_risss

Mondoni ghana plus rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 21:22

Zijn er mensen die ervaringen hebben met de Mondoni ghana plus rijbroek van Divoza?
Loopt de stof nog wat uit of krimpt de broek snel in de was?
Ik heb altijd dezelfde maat bij divoza, maar heb deze net binnen en hij zit behoorlijk strak :roll:

Pluimpie

Re: Mondoni ghana plus rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:18

Zou hem dan toch ruilen voor een maatje groter.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:12

Volgensmij heb ik die ook, het model met de ruitjes bedoel je toch :)? (kan op het label in mijn broek niet vinden welk model het is :+ ) Ik vind Mondoni altijd klein uitvallen.. Deze rekt wel iets uit, krimpt naar mijn weten absoluut niet! Ik was m altijd op 40 graden ipv 30, en gaat prima! Is zelfs een keer per ongeluk in de droger gegaan..

Heb ook wel eens een katoenen model van Mondoni gehad, die krimpen wel ontzettend in de was.

i_risss

Re: Mondoni ghana plus rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 12:11

Ja die bedoel ik :) Ik had laatst een jeansbroek besteld daar, en die had ik een maat groter besteld. Was echt veeeeeeel te groot. Daarom had ik deze gewoon weer in mijn normale maat besteld, heb hem ook zonder zitvlak in die maat. Maar als hij nog iets uitrekt dan komt het wel goed denk ik :+

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:16

95 % katoen, 5 % elastan. Hoort niet veel te krimpen :) Zitvlak blijft mooi soepel :j

Hopenlijk komt het dan inderdaad goed!

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 12:18

Ja heb geen zin om hem terug te sturen! Is weer 5 euro. En dan is een maat groter waarschijnlijk weer veel te groot :')