Zoek een vakantieplaats voor een leuke paardenvakantie met k

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vanrechem

Zoek een vakantieplaats voor een leuke paardenvakantie met k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 16:45

Ik ben op zoek naar een plaats in Belgie of Nederland waar ik een midweekje op vakantie kan gaan en waar mijn dochter van 6 (ze rijd sedert augustus in een privestal en is helemaal paardengek) een paardgerelateerde vakantie kan hebben.

Dus iedere dag intensief bezig zijn met paarden, eventueel wil ik ook kunnen rijden en wil mijn echtgenote leren rijden. (ik heb vroeger veel gereden)

Momenteel vind ik echter Ponypark City die zoiets aanbied, maar ik geloof niet echt in het concept, het lijkt mij een fabriek, misschien leuk de eerste dag, maar ze zoekt echt bij te kunnen leren en dat zie ik daar niet gebeuren.

Kent iemand een goede plaats waar we terecht kunnen?

En mocht onze hond meekunnen zou het helemaal perfect zijn

Bedankt op vooorhand

Henk

Delphi2

Re: Zoek een vakantieplaats voor een leuke paardenvakantie met k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:12

Hier ben ik jaren geleden geweest met eigen paard een vriendin van mij is hier vorig jaar met man, kinderen en eigen paard geweest, haar dochter had de hele week een pony die ze mocht verzorgen en rijden, ze heeft daar ook les gehad. Vriendin heeft met man, kind en huurpaard en ponie ook prachtige buitenritten gemaakt. http://www.ruitervakantiecentrum.nl/

Vanaf volgend voorjaar kan je eventueel ook bij ons terecht www.trec-training.nl