Met mijn eigen paard zie ik dat niet zitten.
Wil gewoon ontspannen een ritje doen op een braaf paard en het liefst op een redelijk goed zadel.
Welke maneges (ofzo) zijn aanraders of welke moet ik juist vermijden?
Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Ik ben meerdermalen met die paarden op stap geweest, onder diverse omstandigheden. Een van de paarden heeft het zelfs geschopt tot mijn oogappeltje; daar zijn er niet zoveel van..........
superwoman schreef:ikke schreef:Ik ben meerdermalen met die paarden op stap geweest, onder diverse omstandigheden. Een van de paarden heeft het zelfs geschopt tot mijn oogappeltje; daar zijn er niet zoveel van..........
welke en waarom dan?
Enne ik las 35,- voor een rit van 1 1/2 uur, das toch niet duur of heb ik dat verkeerd gelezen?
Plutinda schreef:Ik ben net deze week 3 dagen wezen rijden bij Manege van Loon. 3 dagen heerlijk buiten gereden.
Elke dag deden we 2 tochten van dik 2 uur.
Ook hebben we daar overnacht. (nieuwe bedden) We sliepen dus erg goed.
Eten was ook lekker en goed verzorgd. Kantine was ook heel gezellig, dus 's avonds verveelden we ons ook niet.
Ik heb verder geen vergelijking met andere maneges of stallen daar in die buurt. Maar ik kom daar zeker nog eens terug!
superwoman schreef:Plutinda schreef:Ik ben net deze week 3 dagen wezen rijden bij Manege van Loon. 3 dagen heerlijk buiten gereden.
Elke dag deden we 2 tochten van dik 2 uur.
Ook hebben we daar overnacht. (nieuwe bedden) We sliepen dus erg goed.
Eten was ook lekker en goed verzorgd. Kantine was ook heel gezellig, dus 's avonds verveelden we ons ook niet.
Ik heb verder geen vergelijking met andere maneges of stallen daar in die buurt. Maar ik kom daar zeker nog eens terug!
Fijn dat het allemaal goed was.
Wat voor paard heb je gereden en wat voor zadel lag erop?
Was de groep groot?