Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KarinvdM schreef:Ik zou denken dat je wat meer geconcentreerd moet zijn op je eigen rijden... Als je steeds zit te kijken naar wat de jury aan het doen is moet je wel erg afgeleid zijn en dat komt niet ten goede aan je proef.
Daarnaast denk ik dat je gruwelijk overdrijft.
De jury kijkt heus wel eens opzij naar de schrijver, maar dat ze achterstevoren zitten, nee dat gaat er bij mij niet in.
maar echt veel heeft ze niet gezien. KarinvdM schreef:Ik zou denken dat je wat meer geconcentreerd moet zijn op je eigen rijden... Als je steeds zit te kijken naar wat de jury aan het doen is moet je wel erg afgeleid zijn en dat komt niet ten goede aan je proef.
Daarnaast denk ik dat je gruwelijk overdrijft.
De jury kijkt heus wel eens opzij naar de schrijver, maar dat ze achterstevoren zitten, nee dat gaat er bij mij niet in.
hahaDaraBariton schreef:Maar je hebt voldoendes gehad op de minder goede onderdelen toch??haha
Nee maar wat iemand hierboven al eens noemde, kan iemand het niet filmen? Ik weet niet of dat mag? Of dat daar weer regels aan vast zitten. Dan heb je bewijs dat ze niet op zit te letten.

criollolover schreef:Wat vinden jullie? Een jury die de helft van de tijd niet naar je proef kijkt. Voldoende geeft op een niet goed uitgevoerd onderdeel en voldoendes geeft op onderdelen die echt niet goed gingen.
Met af groeten met de rug naar je toe zit, dat je uiteindelijk je punten krijgt en vol verbazing naar het eindresultaat kijkt?? Vinden jullie dat je daar een klacht over moet indienen? Wie heeft er hier ervaring mee?
Het gaat mij niet om mijn behaalde punten, maar om het feit dat een jury gewoon domweg niet gekeken heeft en meer dan de helft van de tijd omgekeerd in het juryhokje zit gezellig te kletsen met de schrijfster.
Brand maar los!
ook al zat ze met mij te beppen! En de punten klopten ook, dus het is niet altijd wat het lijkt!