Welke LRV proeven in November?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

morenomar

Welke LRV proeven in November?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 22:01

Hoi iedereen!

Aankomende zaterdag heb ik een Belgische wedstrijd op stal Hulsterlo.
Helemaal spannend want dit zal mijn eerst (dressuur)wedstrijd bij de paarden zijn.
De reden dat ik eerst in België start, is dat ik pas in Nederland start in januari.
Ik wil dus eerst even wennen/oefenen en dit doen we in België!
De bedoeling is dan dat we in januari helemaal klaar zijn voor de dressuur en ook evt het springen.

Maar aangezien ik dus een Nederlander ben en dit mijn eerste Belgische wedstrijd is, weet ik weinig af van welke proeven er moeten worden gereden.
ik start B2, maar zowel op de site van Hulsterlo als op de site van de LRV (http://www.lrv.be/dressuurproeven20122013.htm) staat weinig duidelijks.
Er wordt dus doorverwezen naar de KNHS site voor de proeven :') , maar er staat dan weer in de tabel dat er proef 4 gereden moet worden. Maar welke proef is dan de 2e proef?

Wie o wie kan mij uitleggen waar ik de protocollen kan vinden en misschien nog wel belangrijker welke proeven ik moet rijden?

groetjes,
Morenomar

Gini

Re: Welke LRV proeven in November?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:46

morenomar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 20:18

@gini nee het is inderdaad zondag hihi :) maar zijn de protocollen en de proeven per maand gewoon hetzelfde

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:20

De proeven veranderen per jaar.
Haha, niet dat je een dag eerder daar staat. ;)