Hoihoi! ik heb 16 december een dressuurwedstrijd met als thema kerst, alleen heb ik geen idee wat ik aan mn witte paardje kan doen, heeft iemand leuke ideeeën/suggesties laat het dat alsjeblieft weten, groetjes!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-11-12 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Lettertype gewijzigd
Haha hierboven: Omg. één van mijn stalgenoten heeft dat setje ook gekocht vorig jaar. Ik vind het wel een beetje veel geld voor de kwaliteit die je krijgt.. Maaar het is wel erg grappig als je met wat leuks wil komen op zo'n kerstwedstrijd!
xSlvna
Geplaatst: 19-11-12 16:12
Van die kerstslingers om zijn benen, vaststikken aan een bodeaux dekje als bies, aan het hoofdstel van het paard plakken, en aan de teugels. Lametta (?) sliertjes om de frontriem binden, rode bandages...
Slingers om de benen wikkelen? lijkt me geen strak plan
capopjekop
Geplaatst: 19-11-12 16:15
En natuurlijk een kerstmuts voor je paard en voor jou op je cap. Al moet je wel een manier vinden om hem goed vast te maken, anders krijg je dit: [ITP] Een kerstkaart maken valt nog niet mee
En verder kerstballen, hulst en slingers in de manen en staart verwerken.
xSlvna
Geplaatst: 19-11-12 23:04
s6801881 schreef:
Slingers om de benen wikkelen? lijkt me geen strak plan
oke ik zei het verkeerd, ik bedoelde bij de kootholte (?) als het paard geen problemen heeft met nieuwe dingen