voor ong 2 maanden geleden is de manege waar Zirocco stond een soort van failliet gegaan. hierdoor heeft de eigenaar van de manege (dus niet degene die de manege huurde, maar de eigenaar van dat "pand") zo ongeveer alle paarden die van de manege waren meegenomen en eerst bij een pensionstal in Stieltjeskanaal neergezet. van hieruit zijn de paarden en pony's die geschikt waren voor de sport getransporteerd naar een andere stal ergens in Twente. ik neem aan dat Zirocco hier ook heen is gegaan aangezien hij niet meer in Stietjeskanaal staat...
je merkt al dat ik vanaf de stal in Stieltjeskanaal al niet meer weet waar Zirocco heen is gegaan, ik moet alle verhalen over hem ook van anderen horen en heb met eigen ogen gezien dat hij niet meer in Stieltjeskanaal staat.
de reden dat ik graag Zirocco terug wil is omdat hij echt een knuffel was, maar niet een van de handigsten gezien zijn lengte. dus ik denk dat hij, mocht hij niet bij mij terug komen, vele vele eigenaren zal hebben welke hem waarschijnlijk helemaal zullen verpesten omdat hij er ook al een hekel aan had als hij in de lessen moest lopen en 2 uur achter elkaar een andere ruiter op zijn rug had...
en dit wil ik hem gewoon niet aandoen!
voor de handigheid heb ik er ook maar een foto bij gedaan van zijn hoofdje want dit is meestal 1 van de eerste dingen waar je een paard/pony aan herkent

hoe ziet Zirocco eruit:
- hij heeft een heel groot hoofd met hele grote oren waarvan de puntjes naar elkaar toe wijzen.
- hij is een beetje donkerbruin, koffiebruin achtig. (een hele mooie kleur waar waarschijnlijk wel een naam voor is maar daar ben ik een beetje slecht in)
- hij heeft een hele grote bles die bijna over zijn hele hoofd gaat.
- hij heeft 3 witte voetjes en alleen rechtsachter is zijn hele been bruin
mochten jullie enige idee hebben waar hij nu is of misschien meer informatie nodig zijn omdat je enige idee hebt, vraag het gerust!!
alvast heel erg bedankt als je iets weet, hoe klein het ook is!!!!