Wat voor chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jippyhorse

Wat voor chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 21:07

Ik was al een tijdje rustig aan het kijken voor nieuwe chaps voor over een tijdje, maar nu hebben de ritsen van mijn huidige chaps het begeven en ben ik dus dringend op zoek naar nieuwe chaps. Ik heb een bruin zadel en hoofstel en een bruine cap (chocoladebruin), maar ik heb zwarte jodphurs en wil het liefst (nog) geen nieuwe kopen aangezien ze nog goed zijn en goed passen. Dus wat zouden jullie doen;
- gewoon zwarte (kunst)leren chaps kopen (heb ik gezien voor 15 euro, mondoni twist).
- de pfiff minichaps met zwart onderaan en bruin bovenaan kopen (rond de 50 euro) zoek zo even een foto.
- of bruine chaps kopen (voor 40 euro, epplejeck) en even doorsparen voor bruine bijpassende jodphurs.

Ik wil van het voorjaar beginnen met wedstrijden, ik heb een zwart rijjasje maar ik kan die eventueel wel nieuw kopen, en je mag niet met zwarte jodphurs en bruine chaps starten, dus dan moet ik rond die tijd al bruine jodphurs hebben mocht ik de bruine willen kopen.

Foto van de tweekleurige:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jippyhorse op 14-11-12 21:11, in het totaal 3 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:08

Is je zadel zwart? En je hoofdstel ook? Gewoon zwart en voor wedstrijden even doorsparen voor goedpassende leren.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 21:09

Ess_Ramona schreef:
Is je zadel zwart? En je hoofdstel ook? Gewoon zwart en voor wedstrijden even doorsparen voor goedpassende leren.

In de startpost staat dat ik een bruin zadel en hoofdstel heb en een bruine cap ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:11

Oeps verkeerd gelezen.
Uhm lastig, want ik heb bruin en daar best wel spijt van.
Zwart is zwart, maar bruin is er in 60 tinten ofzo.
Dus ik zou gewoon een stukje hoofdstel meenemen (als die het zelfde is als je zadel) en dan gaan passen.
Maar als je voor bruin gaat, ook bruine schoenen. Of bruine laarzen.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 21:15

Ess_Ramona schreef:
Oeps verkeerd gelezen.
Uhm lastig, want ik heb bruin en daar best wel spijt van.
Zwart is zwart, maar bruin is er in 60 tinten ofzo.
Dus ik zou gewoon een stukje hoofdstel meenemen (als die het zelfde is als je zadel) en dan gaan passen.
Maar als je voor bruin gaat, ook bruine schoenen. Of bruine laarzen.

Ik heb van de chaps van EJ van iemand een foto gezien en dat is eigenlijk precies de kleur die ik wil. Leren laarzen zijn me nog te duur af, mijn voeten zouden nog iets kunnen groeien aangezien ik pas 13 ben dus dat vind ik zonde. Ik wil best van mijn zakgeld nieuwe bruine jodphurs kopen als ik wedstrijden ga rijden, maar mijn huidige jodphurs zijn nog goed dus dat vind ik ook weer zonde :') Ik heb nu een bruine cap en het lijkt me zo lelijk als ik dan zwarte jodphurs & chaps heb?

AnnaRoos

Re: Wat voor chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:56

Ik zou dat laatste doen! :)