Ik zag het rijjasje op piafferuitersport.nl staan voor maar 80euro, een stuk goedkoper dan het rijjasje van Spooks. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik vraag me echt af wat de kwaliteit/pasvorm van het HH jasje is
Dit vroeg ik me ook af, Ziet er op de foto mooi uit! Mn moeder had dit jasje wel gezien in divoza en zag er wel mooi uit! Alleen had ze niet even gezien naar de pasvorm helaas Nog niemand met ervaring?
Ik heb het vandaag opgehaald. Super pasvorm (ik heb een 36/38 en een M in dit jasje), wel iets dikker dan de gewoonlijke softshell. Leuke details. De knoopjes zijn er wel erg los aangenaaid maar dat is snel verholpen. Kortom, ik ben er erg blij mee!
Ik ben ook nieuwsgierig hoe dit jasje is ! Heeft er al iemand een aan foto
bente_
Geplaatst: 16-12-12 22:41
Heb er iemand vandaag mee zien rijden op concours. Zag er mooi uit, zeker voor die prijs. Valt geloof ik ook niet extreem kort. Vind de persoonlijk de knopen wat minder mooi. Maar dat is eigen smaak, en die zijn makkelijk te vervangen.
Oh haha. Zijn ze er wel in het bruin? Als ze in het bruin zijn, dan ga ik ze toch even passen. Normaal gesproken heb ik het probleem dat ze zo kort zijn bij de mauwen....
cdetje
Geplaatst: 19-12-12 16:02
vlgs mij zijn ze alleen in het zwart, of misschien hebben ze onlangs wat meer kleuren toegevoegd. Wat overigens wel een goed idee zou zijn:-)
Bruin en Blauw komen in april. Ik heb HH even gemaild. Ik wil graag een blauw jasje.. Had mn zinnen gezet op een Spooks, maar ik wacht nu geduldig tot een april 2013..
Ik heb 'm ook, erg mooi jasje met een fijne pasvorm! Mouwen zijn voor mij wel iets te lang (heb ik met alles trouwens), dus die moet ik nog even inkorten.