[PG] Boris fjord

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

[PG] Boris fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 02:34

ik ben erg benieuwd waar mijn oude verzorgpony is gebleven en of hij goed terecht is gekomen.

Ik weet dat hij verkocht is aan een oudere man ergens in brabant of zeeland, Boris was geloof een jaar of 8 en super braaf en makke pony zijn toenmalige eigenaar was een oudere man die hem voor de kar reed en zijn dochter reed ook met hem.

Boris was geloof 1.45.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 14-11-12 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

fiducia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:03

marjonrebel schreef:
ik ben erg benieuwd waar mijn oude verzorgpony is gebleven en of hij goed terecht is gekomen.

Ik weet dat hij verkocht is aan een oudere man ergens in brabant of zeeland, Boris was geloof een jaar of 8 en super braaf en makke pony zijn toenmalige eigenaar was een oudere man die hem voor de kar reed en zijn dochter reed ook met hem.

Boris was geloof 1.45.

[ Afbeelding ]

hey wat leuk dat ik dit zie !
Boris is toevallig nu bij ons terecht gekomen en heeft het prima hoor hij wordt lekker gereden en maakt soms een tochtje voor de kar !
Hij is heel braaf ! Als je nog wat fotos wil mag je mn vriendin mailen naar shailyaahafs@gmail.com of giulia.gabriel@live.nl en anders kan ik mn 06 wel sture. Voor wat fototjes van Bobo ! :) xx Senna en een lebber van boris, hij staat nu in marum aan de a7 de snelweg kun je hem ook zien staan !

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:48

Omdat de gevonden pony helaas Boris niet bleek te zijn gaat dit topic weer open.

missymb

Re: [PG] Boris fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 20:52

Nog even extra informatie hij komt dus vanuit tilburg, en dit is nu zo'n 3 jaar geleden ongeveer...

MiniChinchin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:04

marjonrebel schreef:
Nog even extra informatie hij komt dus vanuit tilburg, en dit is nu zo'n 3 jaar geleden ongeveer...

Hallo marjon zou jij nogmaals contact met mij willen opnemen via het e-mail adres senna887@gmail.com dit blijkt waarschijnlijk boris wel te zijn, alvast bedankt en hopelijk tot horens

MiniChinchin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 08:37

marjonrebel schreef:

Marjon, ik heb jou een privébericht gestuurd met mijn emailadres zodat we in contact kunnen komen, boris is bij ons, dat weet ik bijna zeker...!!!