Lieve bokkers,
Nu ruim een half jaar geleden hebben we helaas het paard van mijn vriend moeten verkopen (dit ivm tijdgebrek, en dat is meer goed ook want meneer maakt tegenwoordig werkdagen van 12-16 uur).
Helaas missen we die knappe jongen heel erg, mijn vriend had echt een bijzondere band met hem.
Eigenlijk heeft hij sindsdien de paarden een beetje van hem afgezet, gezien het teveel pijn doet als hij aan zijn vorige paard herinnerd wordt. Nu heb ik het idee dat hij de laatste tijd toch wel weer veel zin heeft in een buitenritje (en ik uiteraard ook weer eens met hem een ritje). Paard lenen van stal om met mijn paard naar buiten te gaan is niet echt handig.
Mijn vraag dus: weten jullie een stal waar wij een rit kunnen maken op leuke, bijzondere paarden?
Liefst middenin de natuur en het liefst een bijzonder ras ( gezien meneer een Tinker met manen tot op de knieën gewend was).
Ook is hij 1.93m (wel slank), dus voorkeur voor grotere paarden (liefst 1.65+).
We zijn al eens op Shire rit geweest, ik zoek dus iets vergelijkbaars, maar dan een ander ras of een heel bijzondere omgeving. We houden van vlotte paarden.
Sorry voor het lange verhaal erbij.