Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LidyK97 schreef:Koper, hij kan op de poetsplaats niet weglopen, of begrijp ik je vraag verkeerd? Ik denk niet dat er een reden voor is, ik ben altijd heel voorzichtig met het hoofdstel aan doen en zijn gebit is ook een tijdje terug nog gecontroleerd. Ik heb een normale enkel-gebroken bustrens, daar is ook niks geks aan denk ik..
Maureen95, ik doe eigenlijk alles met hem, poetsen, knuffelen, dressuur, longeren, buitenrijden. Ik had laatst les met hem in loswerken maar daar vond hij niet veel aan. Hoe zou ik aan de verstandhouding kunnen werken?
Koper schreef:LidyK97 schreef:Koper, hij kan op de poetsplaats niet weglopen, of begrijp ik je vraag verkeerd? Ik denk niet dat er een reden voor is, ik ben altijd heel voorzichtig met het hoofdstel aan doen en zijn gebit is ook een tijdje terug nog gecontroleerd. Ik heb een normale enkel-gebroken bustrens, daar is ook niks geks aan denk ik..
Maureen95, ik doe eigenlijk alles met hem, poetsen, knuffelen, dressuur, longeren, buitenrijden. Ik had laatst les met hem in loswerken maar daar vond hij niet veel aan. Hoe zou ik aan de verstandhouding kunnen werken?
Je snapt m'n vraag goed. Hoe kan hij dan wel weglopen als je het hoofdstel in wil doen?
LidyK97 schreef:superwoman, dat is een goed idee, maar als het bit een probleem is, ga ik het liever eerst met een ander bit proberen anders neemt hij het alleen voor het klontje aan vrees ik.
_nvds, buitenrijden doen we, dat vind hij wel leuk. maar op de poetsplaats staat hij ook niet echt opgewekt.
LidyK97 schreef:superwoman, je hebt helemaal gelijk! ik heb al goede lessen, ik vind het belangrijk om daarin te investeren. hoe zou ik het beste kunnen motiveren?
klopt, maar het liefst voer ik niks, dan krijg ik snel het gevoel dat ik dien als snoepautomaat, haha
maar als hij nu, als ik op hem al kom meteen al gaat zoeken naar voer lijkt me ook geen goed teken denk ik? LidyK97 schreef:bedankt voor je advies!maar als hij nu, als ik op hem al kom meteen al gaat zoeken naar voer lijkt me ook geen goed teken denk ik?
hoe zou ik daar het beste aan kunnen werken? LidyK97 schreef:daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenhoe zou ik daar het beste aan kunnen werken?