Klepje Uvex Uvision cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy89

Klepje Uvex Uvision cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 11:20

Hoihoi,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Heb heel internet al afgespeurd, maar misschien dat iemand nog wel een andere oplossing weet.

Vorige week was ik mijn paard aan het opzadelen en paard vond het nodig om mij (perongeluk) een kopstoot te geven. Gelukkig had ik een cap op, dus ik voelde er niks van. Beetje jammer alleen dat de kopstoot werd opgevangen door het klepje dat ervoor zit. Die lag er half af.. Een kant van het klepje was afgebroken.
Nu heb ik gekeken en er zou naar mijn idee een nieuw klepje op kunnen, dus ben ik al op zoek geweest naar losse klepjes. Die zijn alleen nergens te vinden..
Voor nood heb ik het klepje vastgelijmd, maar dat gaat ook zo weer los.

Ik heb de cap vorig jaar gekocht bij Divoza, dus zou het erg zonde vinden als ik alweer een nieuwe moet kopen. Ze gaven aan er ook niks aan te kunnen doen en geen losse klepjes te hebben...

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een adresje waar deze klepjes wel los te verkrijgen zijn? Of een andere oplossing?
Het gaat trouwens om de Uvex Uvision (kleur: zwart-mat).

Thanks alvast!

Sanne9489

Re: Klepje Uvex Uvision cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:23

Alle winkels van het Hypo concern (www.hypoplaza.nl) hebben deze (gratis) klepjes in de winkel.
Wel vreemd dat Divoza deze niet los heeft liggen.

Wendy89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 12:42

Sanne9489 schreef:
Alle winkels van het Hypo concern (http://www.hypoplaza.nl) hebben deze (gratis) klepjes in de winkel.
Wel vreemd dat Divoza deze niet los heeft liggen.

Kijk, toppie!
Jammer dat er géén bij mij in de buurt zit, maar ik ga er zeker even een telefoontje aan wagen. Als ik zeker weet dat ze er liggen, dan vind ik het nog wel de moeite om naar de dichtstbijzijnde te rijden :)

Dank je wel!

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:22

http://www.uvex.nl/ Hier kun je dealers van Uvex bij jou in de buurt vinden, wellicht kunnen zij iets voor je regelen zodat je niet extra naar Hypoplaza hoeft.

Wel een super tip van Sanne trouwens, dit wist ik ook niet. Mocht het ooit nodig zijn bij mij.. :D

Wendy89

Re: Klepje Uvex Uvision cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 17:48

Dank jullie wel voor de tips! Mijn cap is inmiddels voorzien van een nieuw klepje! :)