[PG] Gezocht: Moreno

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vigo_is_lief

[PG] Gezocht: Moreno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 20:22

Hee!

In 2009 Kwam er een pony bij ons op stal genaamd Moreno. Hij is rond tussen de 135 en 140 cm schat ik. Ik vind hem echt heel lief en mocht er ook af een toe op rijden. het was wel een handelspony. (dus voor verkoop of leasen) Normaal hielp mijn vader altijd met opstappen, maar dit keer dacht ik dat hij me niet hoorde roepen dus stapte ik op, nou, met weinig succes; bok bok bok en ik lag eraf :( met een zere pols en durfde er niet meer op (dom) Dus de dochter van de eigenaar reed erop enzo en later werd hij verkocht als een gezeldschapspony. Ik vind het nogsteeds stom van mezelf dat ik er niet gewoon op ben gegaan ... -O- Oh, en hij was ook een flinke zenuwpees!! altijd met poetsen was hij aan het hinniken en schijten xD
Heeft iemand hem gezien? hij was in 2009 waarschijnlijk nog wel jong. Hoe oud weet ik niet precies, maar nog wel onder de 6 volgensmij.

Dit is hem:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-11-12 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd