Ik zoek een nieuwe rijbroek, het liefst een Eurostar rijbroek omdat ik daar al een aantal jaar met veel comfort en plezier mee rijd. Mijn huidige broeken zijn een beetje aan het verslijten en ik zoek een nieuwe voor erbij. Ik ben al een tijdje op zoek bij de populaire webwinkels zoals Eppeljeck en Divoza, maar ik kan nagenoeg geen broeken vinden die geen heupmodel hebben. Ik heb tweedehands een Eurostar Dorina overgekocht met heupmodel en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik liever een iets hoger model heb. De stof van de broek zelf vond ik echter wel heel fijn. Heel soepel, licht, dun en elastisch.
Ik vind het moeilijk te omschrijven maar ik zoek dus een (liefst) Eurostar rijbroek die wel hetzelfde aanvoelt als de nieuwe modellen van Eurostar, maar dan geen heupmodel. Op dit moment heb ik de Klara en Klarissa maar die stof is weer wat dikker. Ik zoek dus echt dat dunne, soepele stofje van de laatste lijnen rijbroeken van Eurostar, liefst ook met zo'n flex onderkant (geen klitteband).
Snappen jullie het nog? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen
Al ken ik niet precies het dunne soepele stofje waar je het over hebt
Maar dat is wel ook een dun en vrij soepel stofje