[PG] Gezocht; mijn haflinger hengstveulen Flint

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joanneslob

[PG] Gezocht; mijn haflinger hengstveulen Flint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 22:42

Hallo allemaal.

Ik ben al een poosje op zoek naar een paardje. Ongeveer 2,5 a 3 jaar geleden kreeg mijn halfingermerrie een prachtig hengstveulentje.
Na een poosje is het veulentje verkocht op een paardenmarkt. Zijn naam was Flint. Zijn moeder heette Ester, maar zij is overleden aan koliek.
Ik zou erg graag willen weten hoe het met het kleine ventje gaat en of hij nog wel leeft.
Hij was erg mooi gebouwd. Hij liep heel statig, met zijn benen hoog. Daarnaar had hij een soort 'zebrastrepen' over zijn vacht lopen.

Als je weet waar hij nu is, of als je de eigenaar bent, HEEEEEEL graag een reactie. Ik wil echt graag weten hoe het met hem is, aangezien ik zijn moeder ook al niet meer heb. Alsvast bedankt allemaal :)

Liefs, Joanne
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-11-12 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Binckydenice

Re: [PG] Gezocht; mijn haflinger hengstveulen Flint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:41

Als je verder geen gegevens hebt wordt het lastig. Heb je geen foto van hem? Precieze afstamming?

joanneslob

Re: [PG] Gezocht; mijn haflinger hengstveulen Flint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 16:21

Ik weet het niet precies, ik ben nog op zoek naar foto's van hem, en ga contact leggen met de man van wie ik hem gekocht heb, om te weten wie zijn vader was.