Secretariaat had niks doorgegeven of was zelf ook niet op de hoogte.
De kwam de lezer zich netjes melden met de originele pas. Die heb ik even bestudeerd, als in de uitzonderingen goed in me opgenomen om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze alles gewoon kon en deed
Doorzitten, afgroeten met arm, teugels normaal vast houden en zonder zweep starten. (Het was B dus dat kan overbodig vermeld zijn natuurlijk). Dat vond ik wel heel vreemd. Waarom dan die pas?. Het kan natuurlijk zijn dat iemand slechte en goede dagen kent en het vandaag gewoon wel kon, maar dan gebruik je die dagen toch gewoon je pas niet?
Begrijp me goed, ik wil deze combinatie absoluut niet veroordelen, ik vraag me gewoon af hoe dit kan en of meer mensen dit zien of zelf hebben.
Ik dacht dat deze pasjes zeer zorgvuldig werden vergeven. De vorige keren dat ik dit ben tegengekomen werd het ook gemeld door het secretariaat en zat er een kopie van de pas bij de coupon. Deze combinaties waren mijn inziens dan ook echt gebaat bij de vrijstellingen die de pas hen gaf.
Weet iemand hoe het dus kan dat iemand de gevraagde proef gewoon rijd zoals gevraagd, maar ondertussen een dispensatiepas heeft?
. Vind ook niet dat iedere combinatie dat open en bloot hoeft neer te leggen, maar het zou misschien wel duidelijkheid verschaft hebben inderdaad. Niet aan gedacht op dat moment.
gewoon vragen de volgende keer op een nette manier. ´Wat voor aandoening heeft u dochter? Dan kan ik er rekening mee houden´.