[PG] de moeder Pumba en vader Bandit van Floris Tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roadrunner01

[PG] de moeder Pumba en vader Bandit van Floris Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 11:26

Hoi ik zoek de eigenaar van Floris Tinker geboorten datum floris 03-05-2010 omdat ik graag iets wil weten en om wat uitsluiten dus wie herkent de moeder Pumba of de vader Bandit Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-11-12 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:31

Hallo :Y)

Wil je nou weten waar Floris is?
Of zijn ouder?

Groetjes

Roadrunner01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 11:39

noukie12 schreef:
Hallo :Y)

Wil je nou weten waar Floris is?
Of zijn ouder?

Groetjes

ik zoek de ouders van Floris

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 03:01

Denk dat je bij mij terecht kan voor pumba..
Wil je eerst even vertellen wat je nog van pumba weet voor ik je blij maak met een dooie mus?

Roadrunner01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 17:04

muiszje schreef:
Wil je eerst even vertellen wat je nog van pumba weet voor ik je blij maak met een dooie mus?

ik weet bijna helemaal niks daarom ben ik opzoek ik weet alleen dat veulen heeft gekregen met naam floris die wij in ons bezit hebben en door info op bokt zijn we achter gekomen dat zij moeder is maar ze staat niet in zijn paspoort vermeld als moeder en wij zouden graag zien dat moeder in paspoort staat omdat het dan weer wat completer is en heb met vorige eigenaar van Pumba geproken via facebook en zij bevestige dat om de zelfde veulen ging dus welke info heb jij voor om het paspoort compleet maken

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 00:09

Roadrunner01 schreef:
muiszje schreef:

ik weet bijna helemaal niks daarom ben ik opzoek ik weet alleen dat veulen heeft gekregen met naam floris die wij in ons bezit hebben en door info op bokt zijn we achter gekomen dat zij moeder is maar ze staat niet in zijn paspoort vermeld als moeder en wij zouden graag zien dat moeder in paspoort staat omdat het dan weer wat completer is en heb met vorige eigenaar van Pumba geproken via facebook en zij bevestige dat om de zelfde veulen ging dus welke info heb jij voor om het paspoort compleet maken

eigenaresse van Pumba staat bij mij op stal, ik geef les aan de bijrijder op pumba etc..
dus mocht je (tel)contact willen opnemen met eigenaresse, pb me dan even.

Roadrunner01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 15:21

muiszje schreef:
muiszje schreef:

eigenaresse van Pumba staat bij mij op stal, ik geef les aan de bijrijder op pumba etc..
dus mocht je (tel)contact willen opnemen met eigenaresse, pb me dan even.[/quote]

zal graag meer info weten had je al berichtje gestuurt tijdje terug maar geen antwoord gehad of hij is niet aangekomen hoop snel wat tehoren

:)

muiszje

Re: [PG] de moeder Pumba en vader Bandit van Floris Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:28

Ik dacht dat de eigenaresse/bijrijder ondertussen zelf al contact met je had gezocht, vandaar.
je hebt pb

Roadrunner01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 16:15

muiszje schreef:
Ik dacht dat de eigenaresse/bijrijder ondertussen zelf al contact met je had gezocht, vandaar.
je hebt pb

dankje voor je berichtje heb vrienden verzoek gedaan op fb afwachten alvast bedankt