Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
helaas
. davjuh1504 schreef:Als je iets bij garage laat maken kun je beter zelf de onderdelen in engeland via internet bestellen.
Nieuwe spiegel bijvoorbeeld. Kost hier meer dan 150. In engeland 70 ongeveer.
Dus als er ooit iets kapot gaat.
davjuh1504 schreef:Bijvoorbeeld die site ja, en je moet idd weten wat je zoekt. Meestal weet me Pa dat wel te vinden.
Maar zoals iets wat nogsteeds kapot is, klepje van de asbak achterin, tja vindt dat maar eens in engeland.
1 vraagje aan jullie allemaal met een LR freelander, ooit problemen met contact slot gehad? Of met de centrale vergrendeling?
davjuh1504 schreef:Bijvoorbeeld die site ja, en je moet idd weten wat je zoekt. Meestal weet me Pa dat wel te vinden.
Maar zoals iets wat nogsteeds kapot is, klepje van de asbak achterin, tja vindt dat maar eens in engeland.
1 vraagje aan jullie allemaal met een LR freelander, ooit problemen met contact slot gehad? Of met de centrale vergrendeling?
.
Buckskey schreef:Bedankt voor jullie antwoorden en advies! Ik heb het ook nog even nagevraagd bij een Land Rover dealer bij mij in de buurt. Maar zij gaven inderdaad ook aan dat de motor vrij licht is en dat is voor mij nadelig omdat ik ook wel eens met de trailer naar de Ardennen ga. Dus ik zoek nog even verder naar een auto met een zwaardere motor
davjuh1504 schreef:De motor kan het inprincipe wel aan. Maar t verbruik schiet wel omhoog als je bergop gaat:p maar toch trekt hij bergop best goed (hier in zuid limburg dan) maar ardennen is natuurlijk weer wat anders haha