Charles Owen modellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noeni

Charles Owen modellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 18:04

Ik had een vraagje aan de mensen die hier wat vanaf weten,

Ik had bij het Drunens Ruiterhuis een Charles Owen Whitaker besteld, echter was deze niet verkrijgbaar in zwart en de goede maat.
Afijn, gewoon maar even bestellen, de levering zou 4 weken gaan duren.
Werd vandaag gebeld dat het uiteindelijk toch 6 weken ging worden, nu lijkt het mij dus dat ik beter ergens anders kan kijken voor een cap als elders de cap in de winkel ligt of een korte levertijd is? Kan iemand me daar eventueel meer over vertellen?

Mijn tweede vraag was dus over het model, de Whitaker. Deze zie ik nergens meer op een Nederlandse webshop staan, wel de Wellington Classic. Deze lijkt er erg veel op, maar zijn er ook verschillen?

Beetje veel vragen maar ik kan ze zelf niet vinden op internet.

_mexx_lady_

Re: Charles Owen modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:44

Ik dacht dat het enige verschil ertussen was dat de Whitaker iets hoger is.
Weet niet of ik het juiste model voor me heb, maar ik dacht dat het deze waren en een daarvan was gewoon hoger :D
Leuke cap wel!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Charles Owen modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:01

Mocht je hem online willen bestellen, dan kan ik Horse Riders Classics aanbevelen. Fijne service, en veel beschikbare modellen.

Ik heb mijn cap (Ayr8) eerst in de winkel gepast (vond ik toch fijner) en hem vervolgens veel goedkoper op internet gekocht :))