Ik wil graag een startpas aanvragen voor 1 januari. Nu ben ik lid van een vereniging (dit staat ook bij ''mijn lidmaatschappen'') en heb ik een account aangemaakt op Mijn KNHS. Als ik klik op ''nieuwe startpas'' komt er een melding : ''een nieuwe startpas aanvragen is voor u nu niet mogelijk''. Ik dacht eerst dat ik misschien eerst mijn paard aan moest melden, maar die is al aangemeld. Hij komt alleen niet onder ''mijn paarden'' te staan. Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe/ wat ik eerst moet doen voordat ik een startpas aan kan vragen? Bedankt alvast!
Het zou ook kunnen dat niet jij maar je vereniging een startpas voor je aan moet vragen, dat was bij mij namelijk wel zo... Dus misschien ook even contact opnemen met je vereniging?
jiperdepip
Geplaatst: 06-11-12 20:27
ik zie dat je inmiddels weer online bent geweest .... Is het probleem al opgelost? heb je de knhs nog gebeld?
Ik heb de knhs nog niet gebeld (was overdag weg), maar dat ga ik morgen doen! Ik weet wel heel zeker dat ik de startkaart zelf moet aanvragen, en niet de vereniging (want dat zeiden ze heel duidelijk toen ik mij aanmeldde bij de vereniging).
Geen idee, ik heb hem al 1,5 jaar geleden gekocht, dus ik zou denken van niet.. Ook heeft hij zover ik weet nog nooit meegedaan aan wedstrijden (maar het zou natuurlijk kunnen dat de oude eigenaren dat wel van plan waren en hem vast hebben aangemeld??). Maar is wel vergezocht..
Nee, ik bedoel dat jij zelf misschien nog een andere startpas bij een vereniging zou kunnen hebben. Maar ik begrijp dat dit de eerste keer is dat je een startpas aanvraagt?
Oooh, haha, ja, dit is inderdaad de eerste keer dat ik een startpas aanvraag! Ik ben hiervoor wel lid geweest bij een FNRS-vereniging en daar zat ook het lidmaatschap van de KNHS bij (ik kreeg het blad 'paard en leven'), maar daar heb ik me al minstens een jaar geleden voor afgemeld en die staat ook niet onder ''mijn verenigingen''.
Mijn startkaart toendertijd moest via de vereniging aangemeld worden. Ik kreeg een inschrijfformilier en daarop kon ik aankruisen waar ik lid van wilde worden. Dus vereniging+startkaart. Zo is mijn aanmelding gegaan.